2010-07-26

Ifredags va det rätt så mkt göra på jobbet så det blev en sen rast p sen gick man hem tidigt så skönt verkligen....
Sen på lördgaen började man tidigt igen och stängde medn kusinen å vendela va lite mindre på lördagen så det va lite skönt men det blev lite stressigt islutet iallfall...Sen va det bara skynda sig hem ioch börja fixa sig inför kvällen å skulle käka lite innan man skulle på förfest så vi hade beställ taxi till 20 tiden så vi skulle ut till Brunsbo äng till kompisen Mattias nya lya va mysig....
Va skoj å trevligt förut en kille jonnny hette han betede sig lite illa å va jobbigt sen åkte vi in till skara igen vid 23 tiden å sen fick stå i kö i en halvtimme typ sen hade vi skoj fast det va en del folk så...De som jag va ute med va kusinen Amanda å hennes kompis Malin...Kostade 130 kr va lite dyrt tyckte jag allt...Det va stochampionatet ihelgen...
Sen skulle man jobba på söndagen va lite tungt att gå upp men det gick till slut å det va trökigt väder ute det spöregna hela dagen verkligen så man kan säga att vi hade fullt upp från när vi öppnade tills typ vi gick hem..Så vi hade inga matraster å sen fick både Vendela å Amanda hjälpas åt i disken å de båda slutade egentligen vid 17 tiden men fick jobba över till 17.45..Vi hade 282 matgäster den dagen...

SÅ jag cyklade hem ispöregnet å va som en dränktkatt när jag kom hem tog en varm dusch å bara softa...
Hade så ont överallt verkligen....
Började jobba 7.45 idag va lite segt att gå upp idag med men...Jobbar imorr med stängning sen är man ledig 3 dagar å sen jobbar helg sen ledig 1 vecka så gött.....
Har vart bra väder idag:)
Har precis diskat upp lite efter helgen å städat lite oxå såg ut som "hej kom hjälp mej ilägenheten så"
Ska kolla tvätt tid oxå sen imorr


Och fick nyligen veta att jag har fått ett kusinbarn en tjej...
Min kusin Andreas å hans tjej LInda fick barn imorse...STORT GRATTIS till er!! Får hoppas att man får träffa den lilla snart!!

Over and OUt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback