badkruka till Badfisk

Imåndags så kan ajg erkänna att jag tog året första bad och det va ljuvigt det va nog runt 22-23 grader ivattnet så underbart....Sen efter det hjälpte jag en kompis och flytta så då bär man lådor från hans källare upp å ner sen blev det mat se började vi packa upp sakerna å ställde de på plats sen efter några timmar ivärmen så åkte vi tog ett kvällsbad oxå va oxå gött verkligen...
Sen började man jobba tisdag då va det stängning å då jobbade man ihop med kusin vitamin Amanda va riktigt skoj verkligen va ju ett tag sen man såg henne...va rätt lugnt den dagen...
Onsdagen så va stängnig igen va mer att göra den dagen men det gick bra tyckte jag allt....
Torsdag: Idag va det verkligen kaos..är en tjej(M) som är lite seg idisken så när hon skulle gå äta så hade hon alla fem ställningar där man ställer brickorna va fulla så  va lite panik..Och besticken tog slut å lite annat....
Så några fick jobba över..senare bad jag henne att hämta lax i stora frysen på lagret då kunde/orkade inte flytta eller komma in å hämta laxen så jag fick gå hämta den då blev jag lite sur på henne...
Sen frågade hon mej va det va för mat å då sa jag det får du läsa på tavla då sa hon(M) "det ser inte jag"....
Va lite kaos verkligen så jag va inte glad på henne en stund verkligen men efter ett tag gick det över så men hon ska jobba imorr med....

Imorr är det sista stängningen för ett tag så sen har man ledig helg så gött hoppas att det blir bra väder då å jag längtar till nästa helg då är det fest kan jag säga dej =)

Har precis ätit kvällsmat å duschat nu blir det bara soft i soffan tills man ska lägga sig å nana...
Fick lön idag va gött det med....
Ska diska lite senare å plocka iordning lite så har man lite fint till ihelgen =)
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback