??

Imåndags så jobbade man tidigt va lite jobbigt efter helgen men det gick sen kom man hem å bara softa å städade lite efter helgen...Sen på tisdagen jobbade man stängning sen dirket efter det så åkte man till lidköping å fira min pappas brors fru som fyllde 50 STORT GRATTIS monica!
SÅ det va en del folk när man kom dit hade med mej en lite blomma oxå fick mat när man kom dit va mycket trevligt...
OCh så fick man träffa den nyblivina pappa ANdreas va väldigt glad å nervös sa han..Hoppas att man får se den lilla prinsessan oxå..
Mamma å pappa åkte två billar så mamma å farmor åkte hem tidigiare sen åkte jag å pappa hem senare å jag körde hem sen å vi såg en lite rävunge...

Ionsdags sov jag verkligen ut hemma hos mamma å pappa sen gjorde jag inget typ på hela dagen kollade på film bara myste typ va rätt gött att bara göra det..Sen på kvällen så grilla vi lite korv å kollade på friidrotten...

Åkte hem tidigt i torsdag å tycke de va skönt att bara komma hem tilll sin lägenhet å betala räkningar å lite annat sen kollade jag på film oxå för det spöregna verkligen hela dagen...
Va och handlade lite på kvällen sen...och jag byte lakan oxå va skönt!
FUndera på att baka lite senare idag vore lite trevligt..Ska jobba imorr sen är man ledig i en helvecka fundera på göra nåt då om man har råd vill säga...

Kanske får träffa lilla prinessan om jag träffar amanda men vi fårse...
Sen försöker vi planera lite fest på jobbet nu ska vi bestäma vilken dag å vart vi ska vara ska bli skojigt...
Å kasnke Amanda får forsätta efter sommaren på Coop va skojigt tycker jag allt...
Sen får vi se om min bror dra till Malmö å pluggar men det tror jag att han kommer göra...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback