Fredag

Idag har jag vart på en långpromenad och njutit av det fina vädret vart verkligen jäteskönt!
Nu sitter man här och bara tar det lugnt fundera lite va man ska äta sen men jag tror att det blir lite rester jag har i kylen så...Och jag va på sysmtemet och köpte några cider ska smaka bra tror jag å jag ska prova nån ny cider fårse om det är nåt!
Sen ikväll är det mycket bra på tv:n te.x Grease och sen är det Nolltolerans så jag fårse vilket man ska se på sen,...
Just nu sitter jag kollar på One tree Hill sånna avsnitt jag har missat lite skoj att se dem ju =)

Imorr ska jag å en kompis åka å bada ska bli härligt ju å sen på söndagen ska man jobba men jag är ledig på måndag sen går jag på typ helvecka igen å då stänger man hela tiden men det är gött det med...Hoppas att man får jobba ihop med kusinen snart oxå vore skojigt ju =)
Snart går Simona å Therese på semester gött för dem..Och simona kommer ju inte tebaxs tror jag inte eftersom hon ska ha barn så.....Plus att chefen peter kommer tebaxs ska bli skoj att se han ju va ju ett tag sen....
Om det finns kvar av therese hemgjorda jordgubbsaft  ska jag nog köpa en flaska tror jag allt den är jättegod verkligen =)

Måste åka till LIseberg iår fårse om jag får med mej nån får hoppas på det! Sen väntar jag på tid från gbg oxå vore bra ju!

Nästa vecka åker mina föräldrar till norge å strömstad med sina kompisar hoppas att de får bra väder nu då...
Sen senare ska vi kanske till Ullared vore nice va ju ett tag sen man va där...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback