Helgen

Ifredags så jobbade man stängning efter det så handlade man lite mat...Kom hem å fixa iordning en Pizzadeg så der blev Hemgjord Kebabpizza å några cider blev det allt så gött =)
Sen senare tog man bussen till Götene till R å kollade på film å drack lite gott sen lånade jag hans soffa över natten...
På lördagen hade vi tänkt åka bad men det va trökigt väder eller rättar sagt det spöregna verkligen så vi kollade på film å spelade kort sen körde han mej å jag bara tog det lugnt och åt rester å gjorde chokladpudding å somna rätt sent den kväll...
Och han J hörde av sig frågade om ha fick komma men grejen va att klockan va ju över 2 på natten så jag va rätt trött å seg så jag sa nej...
Söndagen: Då hade man tvätt tid å å jag kunde redan börja tvätta vid 10 va gött sen resten av dagen va jag bara hemma å jo tog en lite promenad oxå va gött...På kvällen kollade jag film å bara softa!
Måndag så jobbade man 10-18 å va rätt lugnt å sen när jag skulle stänga så krångla det lite med spelmaskinerna men det gick bra sen....

Va lite om min helg!

Men jag längtar till denna helgen då är det fest stochampionatet....
Idag ska man till lidköping ta prover o sen ska jag träffa kusinen amanda å ta en fika å kika lite på stan sen kasnke....

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback