veckan

Har börjat jobbat i måndags igen va skoj att va tebaxs nu! va lite göra på måndagen å självklart så jobbade man stängning va okej va rätt lugnt på kvällen så...
Sen va man ledig på tisdagen då passade jag på att storstäda dammsög å torka golven å sen gick en långpromenad efter det så...
onsdagen va oxå rätt så mkt att göra va lite trött när man kom hem å jag jobbade stängning igen
På torsgaden va det jättelugnt verkligen folk va väl på stranden å njöt och efter jobbet så handlade jag inför fredag kvällen då skulle jag bjuda en kompis på middag...
Sen jobbade man fredagen å va en del att göra igen å sen va det bara skynda sig för att komma hem så fort så möjligt för att kompisen skulle komma vid sju...
Bjöd på grillat kött å klyftpotatis å champinjoner i ugnen sen blev jordgubbar,ananans å apelsin som vi doppade i choklad till efterrätt va jätte gott verkligen..,Och det blev några glas vin oxå igår va så gott....kan säga att det blev rätt sent igår oxå så man har inte sovit så mkt natten mellan igår till idag

Idag började man jobba 8 va rätt seg å trött å vi trodde att det skulle va lugnt men icke det blev kaos kan jag säga allt...
Har vart 33 grader ute idag sa folk va sjukt varmt va jättejobbigt att sitta ute både i solen å skuggan så...
Och man jobbade stängning men idag va vi ändå 3 st så så det gick fort å va mkt trevligare oxå att va några mer så...Jag hoppas att det blir lugnt imorr men jag tror inte det kommer bli det så...
Så nu har jag bara 2+ imorr som jag stänger sen ledig 3 dagar så gött...
Kankse ska ut på måndagsklubben med några jobbarkompisar ska bli skojigt!
Sen iveckan ska man till sjukan å ta prover tänkte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback