2010-06-03

Igår jobbade man å när man gick hem så va der 27 grader ute va så skönt verkligen...Och det va rätt lugnt på jobbet så jag kunde nästa stänga disken redan vid halv fem tiden men det va lite för tidigt tyckte jag allt..
Och sen vid 20-tiden igår fick jag ett ryck att städa ur ett skåp i köket med massor prynadsaker som jag la i en låda som ska ner till förrådet senare tänkte jag va så nu har man fått lite mer plats att ställa andra saker där så *nice*

Idag trodde jag att jag skulle sova ut men icke vakna vid 7-tiden va sådär verkligen sen vid 11.30 tiden skulle man gå klippa sig och blev jättenöjd med håret idag tack Karin!
   va tycker ni??


Sen när man va klar så satte jag mej å tog en glass i det fina vädert sen gick jag hem å började städa lite å så sen senare ska jag kolla va man ska ha på sig imorr på studeten men ska jag jobba några timmar innan man åker till Trollhättan till EMelie som springer ut =)
Peter(chefen) skulle oxå på student men skulle redan va borta vid halv tolv tror jag så han frågade om jag kunde hoppa in å ta hans sista timmar så visst så ställer man upp *hihi*
En kompis pappa kommer å hämtar mej efter jobbet sen ska vi hem å hämtar pappa sen vidare så...
Mamma å Marianne åker tidigare på dagen så...

Jobbar lördag 12-17(ska stå idisken då) å då ska min kusin Amanda prov jobba ska bli skoj för henne hoppas att det går bra för henne...
Sen på söndag är det Big party för Farmor ska bli skojigt allt...Hon fyller imorr =)

Ska byta lakan oxå så bli gött att få sova i nybädda säng sen =)
Har lagt in lte mer låtar på mobilen nu oxå!
Är lite sugen på att köpa sånt där Wiie när jag får råd å har spara lite mer pengar ju *hihi*

Jo min kusin ELin fyllde år igår stort grattis till dej kusin :)

SKulle bli jättebra väder hela helgen så man får hoppas att det inte blir så mkt ihelgen ju..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback