Helgen!

Ifredags Så fick man hoppa in å jobba va gött tyckte jag å jag fick stå i kallskänken å göra gräddtårta å sen typ vid halv två så drog chefen (kocken) iväg för att lämna in sin bil å då sa han att jag hade hela ansvaret i köket men det va skoj det med typ...
Sen när jag kom hem tog jag det lugnt å och kollade lite på fotbollsmatcher senare på dagen så lagade jag mat sen senare ringde en kompis fråga vi skulle göra nåt men jag sa att jag orkade inte pga att jag skulle jobba dagen efter så det blev en lugn hemma kväll å jag tog några cider senare på kvällen*hih*

Lördag: Så jobbade jag å då stod man idisken va rätt soft ju för vi tror att alla va hemma å kollade på Bröllopet Viktoria å Daniel gifte sig egentligen jag har tyckte det har vart för mkt saker å prata om detta bröllopet skönt att det är över..men jag måste säga att viktorias brudklänning va jättefint verkligen enkel å fin..Sen efter jobbet kom mina föräldrar hämta mej för att åka hem till mej å fixa ordning mej för senare vidare på min kusins examenfest utanför falköping va roligt att träffa Martin han som haed tagit examen STOR GRATTIS! Fick jättegod mat å dryck hela kvällen å det va lite tipspromenad oxå lite skojigt ju å man fick träffa lilla Selma oxå så söt verkligen =)
Kom hem vid halv tolv kanske...

Söndag:Jobbade man igen å då va det lite mer att göra verkligen men då gick tiden fortare tycket jag..
Kom hem å tog en lång dusch å laga lite mat å kollade lite på fotboll sen på nån film sen gick jag till sängs rätt så tidigt va jättetrött verkligen....

Och jag fick reda på att jag kommer va rätt så mkt i köket isommar å kommer få lära mej en del! Kommer bli jätteskoj verkligen...Och på fredagen så ringde Willy´s iskara frågade om jag behövde jobb men jag sa att jag hade redan jobb nu men det på willy´s skulle spara mitt CV lite till sa hon!
GÅr bra nu känns det som

Over and OUt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback