Midsommar 2010

Itorsdags så va jag å pappa ute åkte hela dagen dels skulle pappa shoppa nya kläder sen och så skulle vi byta bil med mamma men innan vi åkte hämta kärran så åkte vi hem till pappas bror Kent å lämna tebaxs några saker å papap fick lite saker oxå sen åkte vi hem till mormor å morfar (som dock inte va hemma ) hämta kärran men vi träffade mammas bror Lars å prata en stund med han...
Va ute å åt iskara på dagen å käkade en glass i lidköping..Och jag kan säga att det va inte bara vi som va ute åkte denna dagen typ halva sverige kändes det som...
Kom hem till mamma å pappa å deras kök å nu är det klart så skönt tycker både jag å dem...

Några timmar senare så mådde jag inte så bra hade ont ihögersida å ilungorna så vi ringde läkarejouren å jag å pappa fick åka till skövde å träffa en jourläkaren på kvällen å han sa att jag hade lunginflammtion igen =( så nu käkar man medicin i 10 dagar...
Det onda började redan i onsdags å jag trodde det skulle gå över men icke...
Så man va ju inte på humör precis å fira midsommar men med alvedon å den andra medicinen så va jag med en  damsgråden där vi skulle fira midsommar som vi brukar alltid göra varje år så...träffa kompis Ellen å hennes famlij å hennes kusiner lite annat folk va mkt trevligt å god mat å dryck sen blev det några danser på kvällen men jag gick la mej rätt tidigt för jag va trött å hade ont så...

Dagen efter så åkte vi till Läckö som vi brukar göra å kolla lite där på utställningarna å några badade å så tog vi en glass å bara njöt isolen å fina vädret...Sen blev det en tur till Spiken å va inte lite folk där kan man säga allt..Å vi träffade mamma´s bror Lars å hans famlij va där å åt och hade spelat minigolf...
Sen Köpte vi fisk å åkte tillbaka till där vi va fira midsommar å åt fisk å överbliven potatis från dagen innan sen efter några timmar skulle Ellen köra hem sin farmor å då frågade jag henne om hon kunde köra hem mej oxå efter det så...
SÅ jag kom hem igår kollade på slutet av USA-GHANA matchen å GHANA vann grattis,...

Idag blir det en lugn dag  ska man se på ARGENTINA-? och senare ENGLAND-TYSKLAND
och ladda inför jobbet imorr ska bli gött att börja jobba lite igen så....
Va och handlade lite imorse behövde det...


Hoppas att ni har haft en bra midsommar

 

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback