Midsommarklädsel

Igår så började min lilla minisemester så gött så det blev en lite sovmorgon sen tog jag bussen till Lidköping för att träffa kompisen LIna  för att ta en fika och vi har verkligen försökt få ihop det för att vi skulle kunna ses å det gick går...
Började med fika på 3B ute i solen å bara satt å tjöta lite minnen från donken tiden å lite annat...
Hon höll på att flytta från Kvänum till Lidköping..
Sen gick vi en sväng på stan å jag sa att jag skulle inte handla nåt å jo jag hittade min midsommarklädsel en brun tunika ganska tunn av sig så man ska ha ett linne under sen blir det nog leggins till detta hoppas att det blir snygg å bra...bild kommer snart
Sen köpte jag på REA på Gina en rosa/vit randig lång stor tröja med halvlånga ärmar...
Verkade som i nästan alla kläd butiker så va det REA..

Sen efter vi hade vart en sväng på stan va det dags för mej att traska till sjukan å på läkarbesök å undra hur jag mådde å jag skulle dra ner på mitt kortison sa hon nu och hon ville att jag skulle komma till lidköping å ta prover istället eftersom de hade inte fått prov svaren från vårdcetralen iskara så...
Efter det så tog jag bussen hem å stannad till vid Willy´s å handlade lite sen hem å laga lite mat så det blev Kött å Färsk potatis så gott verkligen...

Idag hade jag tvättid imorse va väl sådär tyckte jag men jag hade bara en tvätt så när jag hade hängt upp den kunde jag lägga mej lite till sen upp å äta frukost sen tog jag en lite promenad va gött sen hyrde jag den nyaste wallander filmen Indrivaren va bra tyckte jag

 

Och nu sitter jag kollar på fotbollmatchen mellan Nigeria -Sydkorea och tidigare idag så spelade Frankrike-Sydafrika och sydafrika vann över frankrike va lite skoj ju =)
Imorr ska jag göra minsta möjliga typ..Jo kanske ta en promenad efter jag har lämnat in filmen..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback