Sjung om studenten....

Japp då va student över för den här gången som jag har skrev tidigare så va i Trollhättan hos Emelie på hennes student
Student nr 1 Emelie Palm STORT GRATTIS

 


Sen en vecka senare va det dags igen för studenten å då va det dags för kusinen Amanda i Lidköping att springa ut i det fria nu och jag kan säga att de hade tur med vädret iallfall det regna lite innan sen va det upphåll hela kvällen men jag tyckte synd om dem i fredags när de hade sin bal då spöregna det verkligen..Synd att man inte hann dit å kolla...

Student nr 2 Amanda Lundgren STORT GRATTIS

 

 


Och sista student va iskara i fredags min kusin Anton(han som är med i Zekes) och de hade oxå tur med vädret när de sprang ut men sen precis när de hade åkt färdigt med sina fordon så började det spöregna! Och Kören MV kom hem till Anton å sjöng va jätteduktiga verkligen
Igår va det SkarasBal å det hade inte så bra väder tråkigt nog


Student nr 3 Anton Johansson STORT GRATTIS

 



Senare på fredagkvällen så åkte jag vidare till en kompis sommarstuga hans mamma ville att vi skulle komma dit så vi åkte dit men dock va det inte bra väder men va gör det man kunde sitta inne å få god mat å gott att dricka å spela lite kort å kolla på film..Å vi kollade lite på fotbollen oxå...

Sen igår åkte vi hem å hyrde Göta Kanal 3 va väl sådär tyckte jag!
Och under natten har jag blivit dunderförkyld verkligen så tråkigt å jobbigt ju..

Hoppas att man får jobba lite iveckan å på fredag ska man på Personalfest å dagen efter ska man på Examensfest min Kusin Martin tog Polisexamen STORT GRATTIS ifredags så han ska ha lite fest ska bli skojigt allt...

Idag lir det lugnt laga lite mat å kanske ska göra hemgjord pizza senare ikväll tror jag allt..

På tisdag ska man till Gbg sjukan igen så håller tummarna verkligen nu!
Ska kolla om pappa vill åka med annars blir det bussen igen så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback