Student å Kalas

Ifredags så fyllde Farmor 85 år Grattis till dej =) Och på denna dagen så jobbade jag 12-16 jag tog min chefs sista tider!
Efter jobbet så skulle man till Trollhättan på student Kompisen Emelie tog studenten STORT GRATTIS så en kompis pappa kom å hämta mej vid jobbet sen åkte vi hem till mamma å pappa å hämta pappa sen drog vi vidare till henne å då blev det mat å god dryck å mycket prat å gratt! Blev en sen kväll skulle köra hem min bror oxå till lidköping sen så sov jag hos mamma å pappa den kvällen..

På lördag morgon så åkte jag med Pappa när han körde in frarmor till stan sen va vi handlade inför kalaset vi skulle ha på söndagen å sen blev det en del övningskörning va nice verkligen! Sen hem å läman av lite grejor sen iväg till jobbet idag å då jobbade man 12-17 sen va man hemma å tog det lugnt men nån timme senare ringde sandra en kompis frågade om jag ville komma över en sväng så jag fick lite vin å sen ftog jag med mina cider som blev över sen förra helgen Hon skulle ut sen på kvällen frågade om jag skulle med men jag orka inte å inte hade råd så..SÅ jag gick hem laga lite mat å tog en cider å kolla på film å somna gött sen

Söndag: Upp kanske tidigt å fxa iordning mej inför kalaset(Farmors 85 års kalas) sen åkte jag med Marina å hennes sambo å deras dotter Moa! Va en del folk redan där når vi kom men det blev mer å mer va runt 60 pers! Va jättegod mat å dryck å sen fick man träffa pappas kusiner å syslingar å sen va typ alla mina kusiner med oxå va trevligt allt...Sen så hjälptes vi åt diska å röja undan sen åkte vi hem!
Efter nån timme kom R förbi å käkade sen drog vi till Skövde för att kolla på den nya bio filmen Kommisare Spräck va helt okej tyckte jag allt! Kan rekomendra att se den ju =)

Sen idag så ringde de å väckte mej från Coop fråga om jag kunde jobba så jag har jobbat 10-17 idag å ska jobba imorr med..Va nån som va sjuk...

Over and Oüt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback