2010-03-01

Itorsdags så åkte jag hem till mamma å pappa för att underlätta lite inför fredagen...
Så på kvällen på torsdagen va det lugnt kollade på Os och sen la man sig tidigt..

Sen på fredagen åkte rätt så tidigt till gbg va rätt så trökigt väder det regna å snöa lite vi va på Ikea å kolla lite sen va vi på stan å jag va på återbesök på sjukan igen...
Vi va hemma vid 18-tiden sen va det bara hem till mamma å pappa igen kollade på let´s dance ch rätt person åkte ut det va Gudrun som åkte ut va skönt tyckte jag allt...Det va musikal tema då...

På lördagen så skjusade pappa in farmor till lidköping sen senare på dagen så skulle han på 40 års jubileum på Uddetorp så jag åkte med han in till skara då å innna han körde hem mej så va vi handlade lite mat.
PÅ kvällen va det dags att se på Melodifestivalen och de som gick vidare va Peter Jöback och Anna Bergdahl( hon va med i Idol) och de som gick till andra chansen va Pernilla Wahalgren och Neo sen efter det så kollade jag på Film på fyran sen så kollade jag på Film på Z:a tv så man somna rätt sent den kvällen...
Och R ringde lite tidigare på kvällen och kolla läget med mej va snällt...

Sen på söndagen vaknade jag rätt tidigt klarvaken jobbigt...
och sen vid 11-tiden så åkte jag hem till mamma å pappa igen för att fira Mammi på sin födelsedag fick dubbelt av Zekes skivan men ena skivan va det signerat på så hon behöll den..De som va hos mamma va Jag,pappa,brorsan,farmor,mormor,morfar,roger,anna-lena,björn och monica och det blev smörgåsar å fruktsallad sen så liftade jag med monica in till skara å sen senare kom R förbi en sväng han åt lite å vi kollade på en bra film

 
Kan rekomndera att hyra!

Sen så efter några timmar åkte han hem å då kollade jag lite på herrarns 5 mil fast det va islutet  och vi fick ett broms i den tävlingen av Johan olsson..sen va det dags för finalen i Hockeyn mellan USA-Canada och Canada vann med 2-3  stort grattis och nu är Os över lite skönt det med tycker jag allt..

Har vart och lämnat tillbaka filmen och vill bara säga att det är skitväder ute det snöar igen så tråkigt verkligen..
Imorr ska man till lidköping på möte fast ska redan in kl 9 imorr på ensklid möte.

Ihelgen vet jag inte va som händer verkligen blir nog ganska lugnt för mej orkar inte göra nåt tror jag...
Och iveckan kan man hyra Luftslottet som sprängdes vill jag verkligen se! Och den serier ska ju gå på tv snart oxå...
Måste börja plugga teori igen har inte gjort på några dagar måste komma igång igen vore allt gött att ha det där körkortet nu!

Pratade med min granne förut och hon höll med om att det va skitväder ute nu!
Och hennes hund kom ut å hälsade på mej lite så söt den är!

Hoppas att ni hade en bra helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback