2010-03-16

Idag har man vart lidköping på 2 möten först själv med Jenny sen va de grupp möte men jag fick va med den tidigare gruppen så slapp jag vänta så länge!
Men jag väntade på gruppmöte så gick ajg fram på stan och kolla lite iaffärer och tog en fika på Söderströms rn God Kyckling/curry macka och en Kopp Te till va gott verkligen å samtidigt jag satt där va det sjuk många som kom gående med barnvagn eller sånna som va gravida!
Verkar som att alla vill ha barn på sommaren!
Och jag gick liten promenad för att passa på att njuta av det fina goa vädret ute oxå helt underbart verkligen

Man blev lite sugen på att ett eget men först kanske jag borde skaffa mej en kille å sen ska man väl va ihop ett tag innan man skaffar barn kasnke...
Men jag har sagt till min Kusin Marina att jag är gärna barnvakt åt hennes dotter Moa om det behövs ju!

När man kom tillbaka till Skara va man handlade mjölk å lite annat sen gick man hem i det fina vädret å ska börja snart plugga teori har inte pluggat på evigheter typ måste det nu!

Igår så äntligen så hyrde jag Luftslottes som spränges va helt okej men jag tycker nog den första av den serier är bäst tror jag även om den första är lite rå av sig..dels med väldtänkten å annat....
R va här å kollade oxå å vi käkade lite mat ihop oxå blev donken mat*mums*

På söndag tror jag att det är Våffledagen kanske man ska bjuda nån på våfflor vore smarigt ju
Måste ringa Ronden oxå å så bestäma mej om jag ska gå på min kusins fest nästa helg

Och jag har bestäm att jag kommer ha tjejkväll när jag fyller år och jag hoppas att det blir utgång oxå vore ju nice verkligen...SÅ när jag va istan idag så kollade jag lite va man kan önska sig

Liten önskerlista
*Presentkort från Gina,HM eller Vero Moda
*Parfym
*Berlock till pandora armband
*En miljon kanske*hihi*
*Bärbar dator vore inte hellre fel ju för min är så kass verkligen

Och iveckan kommer kompisen Tezz hem från USa och hälsar på va skoj det ska bli!
På lördag börjar Körslaget och de kommer börja vissa "Män som hatar kvinnor den serier på tv:n oxå hoppas att mamma spelar in den

Jag hoppas att får utblidningen på truckkort oxå vore bra å nyttigt tycker jag allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback