HB

Ja vet inte va man ska börja riktigt jag skulle till gbg på onsdag och pappa jkörde ner mej men fick åka hem utan mej.... det vissa sig att jag hade dåligt blodvärde å Hb värde så jag blev kvar och fick 3 påsar med blod å trobosyter... Och på torsdagen så låg ajag bara isängen för jag hade feber å mådde skit...pappa kom sen igen på fredagen å hälsade på lite sen åkte han hem igen och sen senare så låg jag kollade jag på finalen på Let´s Dance och Mattias vann va lite skoj faktiskt tyckte jag å Claudia ville inte ens va med i Kameran efter resultatet och hon gick inte ens krama om Mattias å sa grattis va lite surt å dåligt tycker jag allt!
Och det va lite jobbigt på fredagen skulle vi ett gäng tjejer gå ut å äta på ny öppna Mangos(gamla olins) för att Tezz är hemma från USA några veckor men surt va det att jag missa det oxå så jag hoppades att ni hade trevligt å skoj ifredags!...Jag fick åka hem igår med Taxi som kostade bara 150 kr va inte så farligt...
Så det va skönt att bara komma hem till sin lägenhet å rikigt mat typ...Och R va här med mat oxå så snällt av han....Och sen lagade jag hem gjorde pizza va gott och kollade på Körslaget å kollade på film sen gick man å la sig i sin egen säng så skönt!
Fick veta en rolig nyhet när jag kom hem oxå att Min Kusin OSkar å hans tjej  Nathalie fick en dotter sent på lördagen! Hon ska hetta Selma så STORT GRATTIS till er!
Får hoppas att man får träffa dem snart oxå*ler*

Jag hoppas att jag kommer få träffa Tezz innan hon åker igen =) jag är ju bjuden till hennes mamma på påskafton men jag vet inte rikigit hur det blir med det nu och hur jag mår oxå..Men det vore skoj å trevligt så

Idag va jag å Pappa på sjukan i lidköping å tog prov sen ska jag dit igen å ta prov å hoppas att de gör nåt åt det nu orkar inte mer nu verkligen...Sen åkte jag å pappa käkade sen åkte jag med pappa hem å hjälpte han lite med några saker å sen skulle han hämta mamma å de iskövde så då åkte jag med tebaxs till skara...Mamma har vart i Stockholm å kollat på Björn SKifs!


Sen på tisdag ska man på möte med Coachen sen blir det nog lugnt ska stor städa inför påsken oxå...Och sen är det inte långt kvar tills man fyller år*wiie*

Igår natt skulle man dra fram tiden en timme lite jobbigt tycker jag man förlora ju oxå...
Och det är skittråkigt väder ute det regnar verkligen...Bättre än det regnar än snöar ju.....

SItter och kollar på Lyxfällan hóppas att det är nåt bra på tv ikväll å!

Vill klippa mej oxå vore gött göra det till min födelsedag men gäller ju ha fått mina pengar oxå från försäkringskassan så...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback