Järn och Film

Igår kom man hem från Sjukan i lidköping efter man blev inlagd pga av att jag hade dåliga trobosyter och lågt järn så nu börjas igen att jag ska dit igen å få järn men det är helt okej man vill ju bli frisk ju....
Så imåndags så kom jag dit å fick trobosyter sen fick man ett eget rum sen låg man typ bara isängen sen kom läkaren sen kom de med mat sen senare kom pappa för att hämta mina nycklar för att mamma skulle hämta lite saker åt mej sen va hon en stund hos mej fram till 21.30 sen kollade jag på tv sen somnade jag rätt sent...
Sen på tisdagen så kom de in rätt tidigt å tog lite prover sen senare fick jag en dos av järn sen vid 16 tiden kom mamma å hämta mej å sen handlade vi medicin sen handade lita mat till mej å henne...och mamma köpte lite påskgodis till mej oxå!


  


Sen så kom jag hem å då stod R utanför å ville ses lite så han va här en kortsväng sen åkte han hem han va rätt trött men vi ska kasnke ses imorr å laga lite mat för han är ju ledig på fredag å då ville han göra nåt...eftersom han har andra planer för påsk Han å hans kompisar ska tydligen spela nån innebandy cup igötene sen ska ska de festa på kvällen...För mej blir det lugnt tror jag så kan jag festa lite den dagen jag har tjejkväll istället...
Senare på kvällen så kollade jag på filmen Benjamin Button med Bratt Pitt va många som har sagt den va bra men jag tyckte ärligt talat att den va sådär så....

  




Imorr ska man sjukan igen å få Järn sen nlir det några gånger så...
Och jag ska börja små städa lite inför helgen tar lite idag sen lite imorr tror jag...
Solen va framme igår men hann ju inte va ute så mkt igår så...
Igår va det final på Mästare Mästerkamp och Arman vann skoj för han =)
Har fixat tvätttid oxå så det ska man göra på fredag eftermiddag!
Och jag hoppas att mamma å pappa går med på att jag har kalas hemma hos dem på annanndagen för det blir nog en del folk å jag har ju inte så stort lägenhet ju


Ska om en stund ska jag fixa lite mat sen börja städa lite tror jag för då kommer denna dagen lite fort å sen kan man njuta av att ha en ren å fin lägenhet så skönt bara...

Och jag hoppas att jag kommer få mina pengar snart oxå vore lite gött att ha lite på konto...Och jag vill gärna få svar från sommarland och mamma har frågat runt lite på hennes jobb å de behöver ha lite sommarjobbare så kasnke det...Sen ska jag kolla med pappa oxå om det finns nåt på hans jobb vore bra....
Sen hoppas jag att Min Handledare hittar nån kurs snart angående truckort...

Ovet and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback