Plugg å Plugg

Idag har man bokat biljett på bussen Ronden till Gbg å hem igen så gött det är biligt ju att åka med den...
Sitter mest å pluggar idag måste det å även om det va ett tag sen jag pluggade så kommer jag ihåg en del så dum är jag inte*hihi*
Så ska jag plugga å plugga varje dag några timmar nu å sen ska jag boka tid nu men jag tror det inte kommer bli innan jag fyller år....
Lite halvmulligt väder ute idag lite tråkigt men lite skönt oxå så slipper man han dåligt samvete att sitta inne å kolla på tv eller plugga..
Just nu så sitter jag äter lite det blev Hamburgare med sallad å lök så gott mums
Skulle ha träffat min kompis tess förut men skulle på läkarbesök min doktor ringde imorse ville träffa mej så...
SÅ det va bara åka dit å ta lite prover hatar göra det verkligen...

Igår så tvättade jag mitt soff överdrag igen och det blev jättebra verkligen...
Sen på kvällen va det Andra Avenyn å lite annat bra program på tv som man kollade på sen blev de nån film efter det så det blev sängen sent igår...

Imorr börjar "Så ska det låta" ska bli skoj att se det igen...och det är ju oxå Let´s dance oxå undrar vem som åker ut imorr vi fårse...

Idag åker kompisen Tezz hem från USA men landar i sverige för än på fredag! SKa bli jätteskoj att träffa henne va ju ett tag sen ju! Då kommer det bli en del festande med henne!
Och hon har tydligen bestäm att hon ska stanna ett år till va nice för henne!
Jag vet inte om jag ska gå på min Kusin Martins fest nästa helg eftersom vil skulle göra nåt med Tezz så!

Pratade men kompisen Marika igår va ett tag sen ju och hon har ju flyttat till GBg nu med sin pojke!
Men hon skulle komma hem över Påsk så kasnke vi skulle ses =)

Imorr ska jag hem till en kompis å vi ska laga mat det blir Kotlett,potatisklyftor å nån sås å vitlöksbröd å dricka lite vin kasnke å ha det bara gött å bara tjöta lite skit!

Jag fårse om jag ska ha kalas för släkten här ilägenheten lr om jag ska fråga om jag får va hemma hos mamma å pappa de har ju lite större än mej ju så då kommer vi få plats ju *hihi*
Behvöer verkligen klippa mej oxå men det får bli nästa månad kasnke är lite sugen på att göra slingor igen eller färga underhåret å nån snygg färg men det är ju lite svårt med mitt hår eftersom det är svart så då måste man bleka sen färga ju jaja vi fårse...

Jag hoppas att ni inte glömmer att äta våfflor på söndag det kommer jag inte göra iallfall*tihi*

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback