Solsken

Imåndags så va jag bara hemma å låg isoffan hela dagen va rätt gött tyckte jag allt..
Igår va man på möte först på morgonen pratade lite och jag ska kanske försöka gå nån kurs och ta truck körkort för nästa alla annonser man ser ute så måste man ha sånt körkort vore skoj att ha det med
Sen vid 14-tiden va det dags att träffa Jenny igen med gruppcoachingen va okej satt skrev mest den timme typ sen va det bara åka hem ta det lugnt..Va helt underbart väder iår solsken =)
Senare så kom R förbi så vi skulle hyra Bröllopsfotografen men på Munken hade de gjort del så de hade lånat ut film så det blev ingen film igår men blev lite mat å satt tjöta lite istället sen senare på kvällen va det dags att se Mästare Mästerkamp och jag tyckte synd att Holm åkte ut!
Och R hade med sig lite godis å kakor till mej igår oxå va snällt av han verkligen =)
Hade så svårt att sova inatt så jag vakna vid 02 tiden å va vaken till 04 tiden sen så kunde jag somna å tog en sovmorgon idag...
Är fint väder idag med gött hoppas att det blir vår snart vore skönt




Ska ta tag i disken senare å laga lite mat sen kasnke men grejen är oxå att jag mår lite illa och har ingen vidare matlust längre ju =( och har sjukt ont imagen men det är den roliga vecka så därför så jobbigt ju!

Jo igår sökte jag jobb på systemet i Götene,Skara å Lidköping men jag ska gå dit med en ansökan personligen med tror jag..Igår sökte jag via deras sida så...
FÅr hoppas att det vänder snart med jobb nu orkar inte gå hemma längre verkligen..Är lite tråkigt när typ alla sina kompisar pluggar eller jobbar...Man ska kanske ta å flytta kanske man hittar nåt jobb eller jag vet inte...

Ikväll är det Andra Avenyn igen *jippi*...
Ska gå kolla tvätttid imorr oxå behöva verkligen tvätta så..Måste oxå städa lite ser ut som hej kom å hjälp mej ilägenheten...Och jag är sån som vill han rent å snyggt runt om mej ju...

Och jag är så j*vla trött på A-kassan å Försäkringskassan de krånglar för mej hela tiden de tjötar om nåt intyg som jag inte har nåt mer*suck* men jag ringde idag å pratade lite med dem å kasnke har löst sig...

På lördag är det andra chansen och jag hoppas att Alcazar kommer vidare...Och på samma dag ska Niclas Wahlgren och Laila Bagge ska gifta sig va skojigt för dem!

Om några veckor är det våffeldagenn ska mog göra våfflor då med socker &grädde så gott :)
Vill verkligen komma igång att börja träna igen men har inte haft nån ork just nu  men jag hoppas att jag får det snart behvöer få upp mina ryggmuskler igen å träna upp mitt knä..

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback