Torsdag

Iveckan va det rätt lugnt verkligen lite skönt... Igår fyllde min morbror år STORT GRATTIS! och Idag fyller FRedrik Hallenberg 25 år STORT GRATTIS!
Det har vart underbart väder ute denna veckan och jag har vart ute och gått lite små promenader eftersom jag inte kan röra mej så bra än så..

Igår va man hemma hos mamma å pappa va där va å social va lite skönt med lite sällskap va lite mysigt oxå..Fick god mat å vi kollade på Bandy men det va tråkigt att Villa förlora mot Hammarby med 2-7 va lite synd..Och jag fick en skiva med ZEKES på tack så mycket mamma...

Imorgon ska man till Lidköping å träffa favvo tjejen Emma först fika hemma hos hennes ska vi gå en sväng på stan sen ska jag hem å storhandla lite oxå kylen är nästan tom ju så..

Har vart precis tagit en lång å härlig dusch va gött verligen...
Sen har jag fått kallese till gbg på återbesök och ja hoppas att det är sista gången nu

Är lite sugen på att hyra en film sen kasnke Lutfslottes som sprängdes!
Mamma undra va jag önska mej när jag fyller år det enda jag kommer på va en ansikkräm från body shop sen vet jag ärligt talat inte mer men jag får fundera lite  mer på detta...

Skulle behöva komma igång å träna igen nu måste det...Eller när det blir mindre snö så ska jag ta mej i kragen att gå ut å gå promenader igen..

Jag fundera på att kasnke att söka tebaxs till donken igen de skulle ta in sommarjobbare tydligen behvöer verkligen det...
Och jag väntar fortfarande på svar från Sommarland jag hoppas att det går bra!


Ihelgen är det finalen i melodifestivalen och jag hoppas på att nån dom vinner! Och mi kompis Ellen kommer hit och gör mig sällskap å vi ska laga mat ihop å snacka lite skit å ha det gött bara...

*Erik
*Pernilla
*Ola
*Anna
*Anderas
*Darin

Ska nu ta min andra frukost ska bli gott *mums*

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback