Mys

Vaknade rätt tidigt ifredags å duschade och började göra iordning mej och spelade Zekes på den skivan är bra tycker jag allt..sen vid 14.00 tiden så tog jag bussen till ldkp för att träffa favvo tjejen emma för att ta en fika hemma hos henne och när jag kom dit så hade hon bakat Kladdkaka som stod ugnen och det va tydligen ett nytt recept  och va utan ägg och den skulle tydligen stå inne 34 min och när den hade gjort det så va den enromt kladdig men välidgt god kaka! sen så gick vi fram till stan å kikade lite Emma skulle fixa en present till en kompis sen så hittade jag  en snygg t-shirt en grön radig *me like* och Emma hittade massor med snyggt! Så det va en toppen dag gumman tack det behövde jag verkligen =)
Sen är jag kom hem så gick jag till willýs å storhandlade behövde det å sen va det bara gå hem och laga mat blev kebab och Klyftpotatis å lite sallad å sen va det dagas för Let´s dance och fel person åkte ut det va Molly som åkte ut så tråkigt...

Lördag: Vakna vid halv sex va klarvaken satt mej vid tv lite sen somna jag nån timme isoffan sen va det dags att börja städa lite inför kvällen då skulle kompisen (bästisen) Ellen komma å kolla på M-festivalen finalen så hon kom vid halv sdju vi åkte till Coop å handla mat till Tacos hem å lagade maten å satt å tjöta lite skit medans vi åt sen vid 20 tiden så va det dags började det och va jättenervös verkligen men rätt låt vann enlitg mig å Ellen å den som vann va Anna Bergendahl stort grattis sen nån stund efter det va slut så åkte hon hem till skövde å nån halvtimme senare kom min vän R förbi å tjötade lite sen och det blev rätt sent han åkte hem så det blev inte så många timmar man sov inatt lr men har sovit nån timme nu så...Måste säga en sak om ni undrar varför R ( mitt ex) är här så mkt men han är så grym å bra vän och har stötta så mkt under den tiden jag har haft det jobbigt och jag kan lita på han även om vi har vart ihop..Han vet nästan allt om mej å jag vet nästa allt om han så vi litar verkligen på varandra...Kan säga att mina andra kompisar har oxå stötta mej  mkt! Så jag är tacksam att ni finns :)

Söndag: R va här förut igen vi hyrde en film med John Travolta filmen heter The Taking of Pelham


Bra men lite för seg vissa stunder men se värd tyckte jag allt!
Sen va jag lämna tebaxs filmen på Munken sen hyrde jag en ny film eftersom det inte fanns nåt skoj på tv:n så det blev High School Musical 3


Alla de filmerna är grymt bra tycker jag! =)
Just nu sitter jag bara softar sen ska man fixa lite mat sen senare ikväll blir det Wallander film-Den svaga Punkten ska jag nog se....Och kan säga oxå att nästan all snö har smält bort så lite skönt verkligen hoppas att det blir vår snart nu!

På fredag kommer vännen tezz hem från USA på besök i 3 veckor ska bli så skoj att träffa henne verkligen så det blir nog en del festande när hon är hemma!

Har blivit bjuden på 25-årskalas min kusin Martin å hans 2 kompisar ska ha fest sista helgen i Mars fundera på att åka på den vore skoj ju!

Sen har jag bestämt att ha lite tjejkväll  när jag fyller år och det blir samma dag som jag fyller helgen efter Påskafton..och jag hoppas att det blir utgång den kvällen oxå :)

Imorr blir det nog pluggande med körkortet  måste fixadet nu och ska nog försöka boka tid nu tror jag..Sen iveckan kommer min handledare tebaxs från sin semester och då ska vi prata om Truckkortet vore gött att ha...Tyckte både min coach, pappa å Mamma

Den 22:e ska man till Gbg igen för återbesök å jag hoppas hoppas att det är sista gången nu vekligen ovh får säga YES verkligen nu!
Orkar verkligen inte mer vill bara vara mej själv igen detta har tagit ungefär 3 år kasnke...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback