2010

Japp då va snart denna helgen över!
Ifredags så tog man en lite sovmorgon sen bara va hemma å tog det lugnt senare rinde R kollade va jag gjorde frågade om jag vill hänga med han hem så det gjorde jag..Va lite oxå så att jag hade lovat hjälpa han med städa hans lägenhet å han sa att vill bara förvarna dej att du kommer få en chock och jag kan säga att jag fick verkligen det...
Men vi hjälps åt å det tog nån timme att städa å diska upp allt å fixa snyggt ihans lägehet igen...Får se hur länge detta kommer hålla rent *hihi*
Sen så senare så lagade vi mat det belv Kotletter å klyftpotatis å R s goda chili sås och vitlöksbröd så gott sen så blev det chokladpudding med grädde som efterrät
Sen så kollade vi på Let´s dance å Willy åkte ut men va fortfarande glad för både han å juryn sa att det skulle inte va en bra dansfinal om han willy va ifinalen...'
Så Grattis Mattias å Claudia är i final så gött!
Efter några timmar så körde han mej å gick å la mej å sov så gött den natten...

Igår så va man bara hemma å R kom förbi å kollade på film vi kollade på Disney filmen UPP den va bättre än jag trodde va lite små gullig!
Sen på kvällen så lagade jag mat Panerad Kyckling å Klyftpotatis sen va det dags för Körslaget å de som är Körledare är

*Bröderna Rongedahl
*Marie som vann idol
*Linda(Lambretta)
*Kalle moreius
*Nån rock stjärna (han har åkt ut)
*Niklas Strömstedt
*Mojje

Sen la jag rätt sent å somna gött denna natten med =)

Idag har man inte gjort nåt eller jo åt Pizza precis sen ska man till Lidköping på teater min Kusin Karro spelar så det ska bli skoj att se...
Teater va jättebra å skojigt...Carro är grymt duktig tycker jag allt =)
Så jag sitter bara laddar typ sen om en stund ska jag göra iordning mej å sen ta bussen vid 18.30 tiden
Imorr ska man till Gbg igen ska åka med Ronden både dit å hem blir gött

Det regnar ute lite tråkigt får hoppas att inte det blir kallare igen nu då..
Ifredags kom Tezz hem från USA men hon har nog fullt upp att träffa sin famlij först så jag hoppas att man får träffa henne iveckan iallfall..

Idag har man vart i Gbg på sjukan igen va lite segt att  komma upp men ställde sig i duschen direkt sen va man med i matchen igen,...
Va både en bra å dålig nyhet men ska dit igen på onsdag så halva min dag va man igbg bara kolla lite affärer!
Så det va "Se men inte röra typ"


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback