?

Ihelgen vart helt okej tycker jag allt men mått lite dåligt oxå...Måste erkänna har haft självmordstankar
Ifredags så satt man hemma själv kolla på Let´s dance å film och Sauk åkte ut ifredgas va lite konstig tyckte jag allt men...Somna rätt sen va inte trött utan mådde bara dåligt typ..
Jo R ingde på fredagen frågade hur jag mådde å han tyckte väl att det inte lät bra itelefonen så han ville komma men han skulle ut å fira sin kompis Ström som fyllde 25 år ifredags STORT Grattis!
Han frågade om det va hans fel men jag sa det inte va det..sen så jag att vi får höras för jag började gråta och la på sen så innan gick till på festen så ringde han igen ¨igen men jag svarade inte så han skickade sms frågade om han fick komma på lördagen så va lite sällskap för han trodde jag behvöde det... Så tack

Ilördags vakan man jättetidigt å och kunde inte somna om så va bara ligga kvar isängen sen efter en stund så gick man upp kollade på tv...
Efter några timmar så ringde R frågade om vi skulle göra nåt så han kommit å vi stekete Hamburgare blev jättegoda verkligen sen åt vi lite efterrätt å bara slöa isoffan med en film å det blev en Disney film denna gången
Ice Age 3    
väldigt rolig å söt tyckte jag!
Jag hoppas att det kommer en till Ice Age film vore nice ju!

Sen vid 17-tiden åkte R hem men för se Melodifestivalen andra chansen..Jag satt hemma själv å kollade oxå på den men va bjuden på fest men gick inte för jag är lite halv förkyld å sen lite annat oxå...
ELlen hoppas att ni hade en bra fest iallfall igår..Hoppas att det kommer fler chanser...

De som kom vidare till finalen från andra chansen va Pernilla Wahlgren och Jessica ANderssom Stort Grattis!
Vaknade jättetidigt idag med hatar det verkligen när man inte får sova länge ju!
Va gick en promenad för en stund sen å va lämna tebaxs filmen sen när jag kom hem möte jag min granne och hennes charmiga hund..
Jag hoppas att filmen Luftslottets som sprängdes lämnas tebaxs så man kan hyra den sen..
Idag är det Vasaloppet å R kompis Fredrik Hallenberg åker där idag så STORT Lycka till dej!
Har tvätt tiden sen ska bli gött att tvätta lite måste verkligen ju har knappt några underkläder kvar*hih*
Är helt underbart väder ute solen är framme idag med så underbart..


Imorr ska man på Interjuv på Sommarland jag hoppas att det går bra är lite nervös ju det är tydligen Gruppinterjuv ju låter lite konstigt ju...Jag hoppas att man får jobbet vore lite gött ju
Och om 2 veckor ska jag ringa min handledare angåenade Truckkort vore gött å bra att ha ju =)

Ska äta en väldigt sen frukost nu!
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback