Bäst så här


Igår så  bestämde jag å R ska inte ses på ett tag eller överhuvudtaget..visst är det bra men kommer va jobbigt ett tag nu ibörjan och vi radera varandras nummer oxå va de bästa sätte..men vi sa att vi kunde kanske bara höras via msn eller på facebook...
Islutet kändes det som vi va ett par igen men det va inte så...
Så vi ska bara kasnke höras nån gång ibland å kanske ses nån gång bara...
Han behöver ta tag i sitt liv å det bästa är att han gör det utan jag finns ihans närvaro å hans liv på ett tag nu...

Men han sa att vi kommer alltid va vänner å han vill att jag ska höra av om det är nåt eller jag behöver hjälp med nåt...
Och han har själv sagt att det har vart skönt att ha nån att krama om när han haft det jobbigt...
Jag måste erkänna det vart mysigt det med men ibland kändes det lite jobbigt tyckte jag men kunde inte säga det rakt ut till han...

Han kändes lite dum att bara kom hit å myste lite å sen åkte hem igen...Och han frågade om han utnjyttade mej men jag kunde inte säga sanningen sorry

Jag vill att han ska träffa sin rätte snärt å glömma mej för gott typ....Han behöver det efter allt men nu kommer han ha fullt upp med sin brors student å flytten så kanske han kommer tänka på mej mindre nu...


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback