Flumm

Itorsdag så jobbade jag 12-18 å stängde cafet nästa sjävl christin hjälpte mej lite men inte mkt så det kändes helt okej tyckte jag!
Sen på fredagen så började jag 9 å slutade 16.30...Dels att jag skulle få va med iköket hela dagen så jag va med Therese å hjälpte henne med att göra smörgåstårtor/ räkmackor sen va jag lite överallt sen resten av dagen typ så gjortde jag bara smörgåstårtor som skulle hämtas senare på dagen va skoj att bara göra sånt sen frågade Peter om jag ville lära mej lite av varje för de behvöer nån mer som kan det tyckte han..
Sen så jobbade jag för Emma frågade om jag kunde ta hennes tid fast det va Ullas tid från början så jag började 8-17 idag så det va lite segt att gå upp imorse...
Och det va mest fika gäster å en del al a cate mat typ så det blev lite kaos i mitten å madde fick en sen matrast å sen i slutet av dagen så gick vi runt bara flumma å va så övertrötta men vi kom där ifrån kl 17 ändå...
SÅ de som jobbade idag va Jag,Simona,Madde å en tjej vendela som diska så det va ju bra..
Och nu kan jag kassa hyfsat bra tycker jag allt...Jag hoppas att jag kanske får jobba kvar efter sommaren vore bra! Jo å Simona ska ju ha barn så kasnke jag får ta hennes vikariat??
Sen blev det en underbar promenad hem i solen så skönt sen in duschen sen började laga mat sen nu kollar jag på Körslaget å väntar på att mitt vitlöksbröd ska bli klar! Det är final i Körslaget melllan Moraeus  & Marie  jag hoppas att kalle vinner!

Sen igår så hörde Jerry av sig till mej å bad om ursäkt att han inte svarade å vi kasnke ses imorr eller höras senare =)
Han va ute igår men lämnade sin mobil hemma sa han nu!
Förut slkulle han å hans kompisar ut åka lite cross hela dagen sa han så hoppas att du får skoj =)

Imorr ska jag ta lite sovmorgon tror jag sen på måndag ska jag till gbg  jag hoppas att man får komma hem samma dag nu orkar inte mer nu!
Kanske ska hem till mamma å pappa imorr kasnke man får med sin cykel  tebaxs vore bra
Jag jobbar nästa helg igen men ska stå i disken då men får väl hjälpa till överallat kanske beror väl på hur mkt det att göra så...

När jag får min lön dels från försäkrningskassa å coop måste jag handla hem mat iallfall...
Och jag får tydligen en del rabatt på coop det va ju bra att veta så =)

Jag hoppas att det är nån bra film sen ikväll som man vill se vore inte helt del ju!
Ska nog försöka sätta mej med teorin imorr oxå måste verkligen göra det nu

Hoppas att ni har en bra helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback