Fredagsmys

Idag har man storstädat lägenheten dels dammsugit å moppat golvet sen efter det tog man en sväng till willy´s å handlade lite för inför maten jag gör nu...va helt underbart väder ute iidag men det va lite blåsigt värre nog så det va inte så skönt att va ute lr så..
Sen så blev det slapp isoffan bara lite skönt det..Lite skönt att ha en nystädat lägenhet kan man bara njuta av helgen efter man har jobbat så =)
Väntar på att Pizzabotten ska bli klar å idag gjorde jag pizza från botten allså degen gjorde jag själv va ju inte så svårt eller jobbigt...

SÅ kvällens meny blir
Hemgjordpizza och Chokladpudding sen senare ikväll!
Ska se på Så ska det låta sen tänkte jag =)

Min kompis skulle komma men hon hade dubbeltboka men det är lugnt hoppas att du får en trevligt kväll med sambon =)

Imorr ska man jobba ska bli nice verkligen ska bli gött att komma dit igen å röra lite på sig...
Hoppas att det blir lugnt oxå men vi är 3 st som stänger imorr sen jobbar 12-17 på söndag med men då stänger jag inte...

Kanske ska va med en kompis imorr istället ska bli nice bara softa å laga lite mat då oxå

Mina föräldrar är i Trollhättan å cyklar med sina kompisar ska va där hela helgen så hoppas att de får bra väder å roligt =)

Sen fick min mobil fnatt verkligen å radera alla mina låtar så jag fick läggga in dem igen men det va lugnt typ kunde jag fördröja tiden med när jag väntade på att degen skulle jäsa så =)
Min kompis R ringde förut å sa att han had hittat en bil han ville ha å den va en Audi sa han..
Men han skulle vänta lite för han hade en del omkrings sig nu dels nytt jobb,födelesedag å ska han flytta oxå så det är ju en del så...

Hoppas att ni får en bra helg

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback