Helgen!

Ifredags så jobbade jag å jag fick jobba över en 1 timme va helt okej för mej..Och jag fick stå i Kallskänken typ hela dagen...
Sen efter jobbet så kom mamma å hämta mig så jag åkte med henne hem å va där å myste fick jättegod mat å kollade på "så ska de låta" sen blev det att vi kollade på Hockey och sverige vann...
Sen lördag så åkte jag med pappa när han skjusade in farmor till lidköping träffade min faster å tog en kopp kaffe sen åkte vi till Cheppy å kollade lite sen körde jag hem till skara å vi va på Coop å handlade sen va det bara hem å diska upp lite å sen gick jag till Systemet å såg att de hade fått in nya sommarcider va riktig goda en va med smaken Fläder/Rabarber sen va en med Jordgubbe/Kiwi( kan rekomendera dem verkligen)



...Sen gjorde jag Hemgjorpizza å chokladpudding bara softa framför tv kollade på Sommarkrysset å såg att min Kusin Viktor å Linda va med på tv:n =)
Senare på kvällen kom R förbi tjötade å käkade lite onyttigt lite chips å lite godis sen så sov han över å jag lovar det hände inget...

Fick höra att det va en kille som blev knivskuren i lidköping igår kväll men han va från Stockholm men det va en lidköpingskille som högg han i bröste å magen! Lite läskigt ju

Skulle ha gått ut igår men va så trött å sen fick jag inte med mej nån så sket jag i det...

Idag har jag bara tagit det lugnt eller jo jag tog en långpromenad å sen gick jag å handlade lite..
Är lite tråkigt väder ute men det är mysigt...
Senare ska jag kolla på Wallander filmen-Jokern ikväll och äta upp resten av pizza som blev kvar igår =)

EN kompis ringde å tjötade lite förut va skoj att prata med han va ett tag sen!
pratade mamma förut å hon berätta att pappa hade lagt golvet iköket nu å skulle börja tapesera idag så det är snart klart nu! Så det skulle bli litet invingskalas snart sa hon ska bli roligt =)

Imorr ska jag kasnke fika med Favvo tjejerna Emma å kasnke Tess ska bli skojigt att träffa dem inte så ofta man träffar dem...=)

Jag hoppas att de ringer från coop iveckan vore lite gött!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback