Pingsthelgen

Ifredags så jobbade man å gjorde man sin första stängning å det va helt okej...
Sen jobbade man på lördagen igen å va rätt så lugnt fast det va en del fika gäster då sen stängde man igen va skoj...Sen gick man hem å tog det lugnt å käkade å tog en cider till maten sen kollade man på Sommarkrysset sen efter ett tag så ringde en kompis tjötade lite å sen blev en sen kväll sen..
Jobba på söndagen igen va en del att göra men det gick bra å jag stängde igen så sista timmen va det rätt lugnt verkligen va nästan lite trökigt ju oxå..
Sen så skulle jag åkte hem till mamma å pappa men sen kom jag på att det blev rätt så sent oxå så jag ska kanske åka hem till dem iveckan kasnke...
Sen när man kom hem käkade jag lite sen kollade jag på Wallander-filmen Hemligheten den är bra verkligen...
Har vart superväder hela helgen ju =)

Tog en lite sovmorgon idag tyckte jag va värde det sen blir det lugnt fundera på att baka nåt sen kasnke skruna kakor tror jag de heter...

Inte denna helgen men nästa så ska vi fira Farmor som fyller 85 år ska bli skoj fast hon fyller på fredagen egentligen å då ska vi på Student i Trollhättan kompisen Emelie springer ut...Men man får se om man jobbar eller ej..
Men mamma sa att pappa å sevn skulle åka senare kanske jag åker med dem om jag får jobba!

Lite sugen på att gå ut ihelgen men måste få pengar oxå vore lite gött oxå..
Måste komma iväg på Mangos i skara snart ju har ju inte vart där än ju...Kanske kan gå dit på morsdag kasnke men jag vet inte..eller om ví tar å grilllar hemma hos mamma å pappa har nämligen inte grillat nån gång iår ju...

Jag hoppas att jag får jobba lite ivecckan men jag fårse..
Måste till Vårdcentralen å ta prov igen!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback