Stängning

DÅ har man gjort sin första stängning alldels själv å det gick bra tror jag..men det känns som jag har glömt nåt tror jag..Det har vart en hel del idag så det trodde vi inte pga av att det va fredag...
Jobbar hela helgen så gött får man in lite pengar och plus det är röd helg är det nog extra betalt oxå nice :)
börjar tidigt imorr lite skönt men stänger oxå men då är vi 2 st som gör det lite skönt...
Kanske ska hem till mamma å pappa på söndag men jag vet inte än...Ska kolla med papap om han vill åka kolla på Robin Hood filmen på söndag =) om han har tid vil säga
Har precis ätit upp resterna från gårdagen å det va pizza...Och har gjot Chokladpudding oxå så gott *mums*
Och vart tagit en lång dusch va så gött verkligen...

Har regnat typ hela dagen å jag vet inte om det har vart åska ute lr men jag tror det kommer bli inatt!
Jag har diskat upp å fixat lite innan man ska se på Talang eller "SÅ ska det låta"

Va å handlade förut å skulle använda mitt kort å det stod medges ej lite pinsmat så det va bara springa hem å skrapa ihop mina pengar som jag hade hem...

skulle kolla hur jag jobbar isommar men therese har tydligen tagit bort scheman va lite synd men hon måste göra om dem pga av att en tjej som de trodde skulle jobba där men ska inte det...

om 2 veckor så fyller min kära Farmor 85 år då ska vi ha ett stort kalas för henne...Då kommer pappas,Kent å deras syster Monica kusiner å syslingar på kalaser tror jag...Och jag kan säga jag kommer inte ens känna hälften vill jag säga men det kommer nog bra tror jag,...
FÅr man träffa sina underbara kusinbaran Moa å Caspian oxå ska bli skoj...
Kanske man får va lite barnvakt åt Moa =)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback