2010-05-17

Har jobbat hela veckan imåndags va det rätt lugnt tyckte jag å jag stod ikassan å hjälpte till ge mat till kunderna sen så skulle jag fikat med kompisen Marika men det blev inte så så jag va bara hemma så softa..
Sen på tisdagen va det mer att göra så vi hade kö från 12.45-13.45 men det va och va lite kaos jag kan erkänna efter den dagen ville jag inte finnas mer verkligen det kändes som allt va mitt fel när maten tog slut men men...Och sen på kvällen när jag skulle sova så hade jag Kramp iena benet så jag sov kanske 3 timmar den natten så..va lite läskigt ju så fort jag satte ner benet så hade jag ont så...
Igår så vad det betydligt lugnare va nog många som jobbade halvdag eftersom det är Kristihimmelfärsdag idag så Jag fick va i kallskänken igår å göra smörgåsar å smörgåstårta igår va skoj sen va jag ute å hjälpte till med att la up mat till kunderna å sen fick jag se när det gjorde princess tårta oxå =)....Fick gå hem i spöregn va väl måttligt kul men va lite skönt oxå men när jag kom hem så ställde jag mej en varm, lång & härlig dusch..Sen senare kom R förbi med mat å vi firade lite att han hade slutat på Jobmeal och sen firade att han hade fått nyttjob oxå STORT GRATTIS!

Och jag tog en lång å härligt sovmorgon idag behövde jag verkligen ju
Idag har jag bakat bröd ska provsmaka sen

Så här blev dem ser jättegoda ut ju :)
Jo jag har byt lakan isängen oxå å fixa med lite papper så jag har fått gjort en del idag!

Hade tänkte egentligen åkt hem till mamma & pappa idag men det skulle bort så jag åker hem imorr efter jobbet och jag ska låna deras tvättmaskin å sen ska mamma hjälpa mej att göra ett nytt konto oxå så jag kan börja spara lite nu oxå kasnke till en ny dator å kasnke till en soffa som jag vill ha...Å stannar där tills lördag tror jag sen får jag se om jag är sugen att gå ut på lördag har typ inte lyckas få med mej nån så kasnke blir en lugn helg lite skönt det med...Ihelgen är det Brännbollsturnering i Lidköping vore skoj att åka kolla på det sen beror det lite på vädert oxå inte kul att stå kolla i spöregn eller så..Kanske får övningsköra lite ihelgen vore inte helt fel ju =)

Är sjuksugen att gå på den nya RObin Hood filmen verkar jättbra!

Är lite geåmulligt väder ute idag lite skönt att va inne då =)

Min kompis ELlen ringde igår frågade om jag hade lust komma till skövde idag kolla iaffärer det va nämligen REA ialla äffärerna men jag sa som det va att jag hade inte råd just nu så..

IMorr får jag min första lön från Coop wiie

Senare sen ska jag laga Lax å Klyftpotatis ska bli jättegott verkligen blir nog en lugn kväll ska upp tidigt imorr å jobba så..

Sista helgen är det Morsdag undra va man ska ge henne då men jag tror jag har en idé ska prata ihop mej med min bror å pappa om det oxå

På måndag kasnke man ska fika med vännerna Emma & Tess ska bli jättemysigt längtar verkligen dit det är inte så ofta man träffar dem!

Och jag är nog ledig över midsommar lite gött! Sen jobbar man mkt en det är gött det med tycker jag allt...Och det blir en del stängningar allså 10.-18 det är lugnt man hinner ju göra nåt efteråt oxå så...

Ska snart kolla på filmen "Allt eller inget" den filmen är rikigt bra tycker jag rekomendera den varmt ju =)

 


Over and Out

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback