Bonde söker fru

PÅ valborg va det jättelugnt verkligen jobbade oxå det va okej tyckte jag allt...
I måndags va man i gbg igen tog bussen dit å sen kom man hem igår va gött att komma hem igen!
På kvällen kom R förbi med lite donken mat å han hade handlat lite mat till min kyl och sen kollade vi på filmen TRANSPORTER va helt okej tyckte jag...

 


Sen senare på kvällen kollade jag på slutet av Titanic men den har man sett en del gånger...
Somna rätt sent sen idag tog man en lite sovmorgon sen när jag vaknade så diskade jag upp å plockade lite här hemma sen bara sitter å softar!
Imåndags så började BOnde söker fru å en kille utanför skara(synnerby) är med iår...Hoppas att det går bra för han då

Imorr ska jag kasnke träffa kompisen ELlen å laga lite mat å tjöta lite skit det va ju ett tag sen vi sågs ju vore lite trevligt =)
Ska jobba ihelgen 12-17 både lördag å söndag ska bli gött med pengar ska nån dag ihelgen ta ett tag å dammsuga å torka golven det behövs verkligen...
Hade tänkte gå ut ihelgen men det får nog näste helg tror jag längtar redan*hihi*
Och jag fick reda på att min bror har köpt en bil en Peugot 206 GTI en svart! GRATTIS
Min bror å min Kusin har fått reda på sina resultat från högskoleprovet å det gick väl hyfsat bra för dem och min bror hoppas att han kommer in på den linjen...håller tummarna för dej!

Kan säga att jag blivit som en gullhamster i ansiktet efter att jag har börjat med Kortison och är lite rund hela jag typ(man kan tror jag är med barn men lugn det är jag inte)





Mamma å Pappa ska till trollhättan å cykla med sina kompisar ihelgen hoppas att de får bra väder då =)

Iår ska man på 3 studentuppvakningar
*Emelie 4 juni-trollhättan
*Amanda 9 juni-Lidköping
*Anton 11 juni-Skara


Sen vet jag reda va jag ska göra på Midsommar ska till min kompis Ellen hennes mamma å pappa brukar ha stor fest varje år!
Längtar redan ju =)

Senare ska jag laga lite mat ska bli gött har verkligen..Har börjat äta mer å jag typ hungri hela tiden det finns ingen botten på mej ju *hihi* Det är väl bra tycker både jag å mina föräldrar ju
Och jag kan säga att jag har gått upp lite oxå så gött

Och jag har sagt till mej själv nu att jag ska inte dricka så mkt dricka på veckodagarna utan man kan unna sig på helgerna istället dels är det bättre för kroppen å sen för tänderna...

Måste komma på nåt bra till farmor när hon fyller år oxå det är ju ett tag kvar men det är svårt att komma på nåt nåt som hon uppskattar men det gör hon med allt typ ju =)
Och sen har jag en till present till att fixa innna den 30 :e maj ju lite svårt...Men jag tror jag har en idé

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback