2010-11-27

Itorsdags va man ifull gång med att först storstäda lägenheten dels att dammsuga å torka golven  sen va blev det några vänder ner till källaren/förrådet för att hämta upp min låda med julpyntet...
Sen va det dags att börja gör fint å jag har köpt nya stjärnor att ha i fönstret belv jättefint ska försöka fixa lite kort på dem

      



Senare kom R förbi å vi käkade ihop å han hade med sig en kladdkaka oxå va gott..Efter det så kollade man på Robinson bara njöt av ledigheten..

På fredag va det en lite sovmorgon det behövdes verkligen enligt mej*hih*
Sen senare tog man bussen in till lidköping för då skulle man på makerådgivning va jättekul tyckte jag å bra tips fick man för jag ville lära mej sminka mej bra lr snyggt då...
Sen på kvällen blev det matlagning sen kollade man på IDol drack lite vin mådde gott

Idag har jag vart å handlat sen har jag gjort knäck men ska nog göra en sats till kanske senare iveckan lr nåt...
Imorr ska man jobba jag å amanda byte tid så...

Sen vill jag säga GRATTIS till min KUSIN VIktor & Linda de förlova sig igår!!

Nästa helg ska man träffa dem igen ska bli skoj allt...
Och på torsdag får man sin nya dator å då samtidigt har jag bjudit hit mina föräldrar å linneas hennes föräldrar på lite glögg å mat ska bli trevligt...


Imorr är det 1:a advent å då är det tomtenparad iskara....men den missar man ju =(

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback