Barndop å Utgång

Började med att man va långledig å det va jätteskönt verkligen så då hann jag med städa å plocka iordning lite hemma va gött det tyckte jag allt...onsdagen så va jag lämna tebaxs lite kläder jag hade beställt sen efter gick jag vidare till apoteket

På torsdagen va en kompis här kollade på film sen va det lugnt...
Fredagen började med att jag tog en sovmorgon sen så drog man till lidköping för att ta ablodprov sen så va en sväng på stan å kolla lite hittade ett par stövlar sån som jag vill verkligen ha så gött va inte så dyra...
Sen så va jag köpte en present till kompisen tess som fyller år imorr...Efter det så åkte jag med mamma å pappa hem eftersom jag vi skulle på barndop dagen efter...

LÖrdagen så började med att vi åkte in till skara å hämta lite mer kläder till mej eller lite finare kläder då sen så kom farmor hem till oss på lite mackor å te innan vi skulle på barndop!
Bärde det iväg mot lidköping å kyrkan å det va 3 st barn som skulle döpas va Juliette, Erik å Nora...
Sen va det mat å tårta i en församlingssal lille juliette fick mkt bra å fina presenter...Hon fick jättefin barnsäng av sin gudmor joanna..

Senare så åkte vi hem för att byta om lite sen körde mamma å pappa mej till skara å jag skulle hem å ladda batterierna för kvällsen bravader..

KOm hem å tog börja fixa mej lite sen va det dagas att börja smådricka lite så det blev några jäger å red bull drinkar sen senare ringde mattias å lala fråga om jag ville hänga med till lidköping å förfesta lite med dem å senare kom kusinen amanda å hennes kompisar förbi oxå...Sen senare skulle vi till stat å se sean banan kan säga att det va en del folk nästa för mkt...Jag drog hem lite tidigare mådde sådär...
Dagen efter så va det rätt lugnt sen senare kom R förbi så hyrde vi den nya beck-filmen levande begravd å käkade lite ihop sen blev det ensam mamma söker!
Och senare på kvällen fick man veta att Simona har fått barn en liten kille som ska hetta alexander hoppas att man får se han oxå =) STORT GRATTIS TILL SIMONA Å HENNES KILLE =)

Är ledig idag ska inte göra så mkt kanske plocka lite å kolla kläder inför helgen sen senare ska jag hem till tess å ge hennes present eftersom hon ska firas på fredag men kan ej va med lite synd...
Är lite trökigt väder ute idag så det kasnke blir lite plugg kasnke sen
Men jobbar resten av dagarna sen på fredagen ska man på möte med jobbet å ska ta en fika med amanda oxå på dagen!

Hoppas att ni har haft en bra helg!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback