Jobb & peppakakasbak

Itorsdags jobbade man stängning va väl helt okej sen kom man hem bara tog det lugnt å lagade lite mat å kollade på robinson va uppe rätt så sent eftersom man va ledig dagen efter så...

På fredagen tog man en lite sovmorgon sen så gjorde man ordning sig för att dra till lidköping för att ta lite prover sen efter det så gick man en lite sväng på stan å köpte en ny vinterkappa den är grå är till höfterna va väldigt nöjd med den tyckte jag själv!
På kvällen så blev det matllagning sen tog man några glas vin å kollade på Idol o Andreas åkte ut va nog dags att han lämna tyckte jag allt...

Upp tiidigt på lördagen för att gå till jobbet å det va lagom att göra på lördagen vi hann ju med hela tiden å inget tog slut va skönt sen på kvällen kom en kompis förbi vi käkade lite sen kollade vi på film bara myste lite sen vid 23.30 tiden så åkte han hem för jag behövde lägga mej..

Upp igen tidigt på söndagen iväg till jobbet va inte alls mkt som på lördagen så vi gick ut gav sånna där lappar det det stod vi bjuder på gratis kaffe då kom det lite mer folk....Efter jag hade stängt så kom pappa å hämta mej handlade lite sen åkte vi köpte pizza sen hem till dem å åt sen va det dags att börja baka pepparkakor va mysigt verkligen sen efter några timmar åkte jag hem å kollade på Beck film sen la mej sen!

Idag tog man en lite sovmorgon jobbar tills ons!


Hoppas att ni har haft en bra helg!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback