Latdagen

Ledig idag och iegentligen ska man passa på att göra massor med saker tex som tvätta,städa å kasnke börja julhandla men jag hade verkligen ingen ork å lust att göra nåt idag har bara vart hemma å kollat på tv å bara myst...
Man kan ju sitta inne med gott samvete för att det är ju svinkallt ute ju *brr*
Men jag tog faktist en långpromend på förrmiddagen efter jag hade vart på banken så det va skönt...

Sen när jag jo jag gjorde nåt jag behövde ta tag idisken så det är gjort nu så...
Imorr är det jobb igen ska bli nice å på torsdag sen är man ledig fredag men skulle ha jobbat ihelgen men har byt bort den för vi ska till Stockholm ska bli nice å få träffa kusnien å hans sambo  sen ska jag oxå träffa favvo tjejen Amelie ska bli skojigt :) Kanske blir lite shopping oxå :)
Efter jobbet imorr ska jag ta ett varv med dammsugaren å plocka iordning lite hinner inte göra det på torsdag nämligen....


Igår så beställde jag en smörgåstårta från jobbet till torsdag kväll blir bra...Och mamma å pappa kommer att hämta upp mej efter jobbet kan inte gå med en tårta hem ju..Ska passa på att handla lite oxå blir kanon..och samma dag får jag min nya dator hoppas jag allt *ler*

Vi började med jultallrik igår på jobbet va nice men vi sålde inte så många än men det kommer väl tror jag

Ska försöka göra ett nytt försk med att göra lussekatter mina förra gången belv icke så bra men det får bli nästa vecka tror jag....Får oxå göra en ny sats med knäck oxå kanske lite kola men jag fårse...


Tänk dig en vinter utan snö
tänk dig en höst utan blåst å tö
tänk dig en sommar utan havets glitter
tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter
så känns de för mig en sekund utan dig.




Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback