Otur

Denna veckan har inte vart min verkligen..
Imåndags så stod man i disken å då råkade man tappa några tallrikar va inte meningen sorry chefen...
Sen på tisdagen så fick man varmsås i ögat va inte alls skönt kan man säga..har lite ont fortfarande men men...Igår hände inget på lunchen förutom när jag skulle stoppa in alla pengarna i maskinen å typ den spota ut den hela tiden men jag gav inte upp så lät vill säga så..

Igår kom pappa å hämta mej efter jobbet sen så handlade vi å jag köpte en farsdags present till han oxå sen efter det så åkte vi hem till mej å började fixa lite sätta upp tavlorna på rätt plats å hängde upp en till klädhängare oxå i hallen blev jättebra TACK för hjälpen pappa!!

Idag tog man en lite sov morgon å jag håller på att tvätta oxå behövdes verkligen så...Väntar på att den ska torka typ bara...Å för en stund sen så träffade jag favvo tjejen Sandra å tog en fika va jättekul att ses ju va ett tag sen kändes det som...

Imorr hoppas jag att jag får träffa en annan favvo tjej Emma hemma hos henne vore nice att ses ju...
Och jag ska till sjukan å ta prover oxå tror jag...

Igår va Simona å hennes sambo å lilla Alexander inne å hälsade på han är så söt! Simona kommer bli en bra mamma!

Ska om en stund äta å tända lite ljus å krypa upp isoffan bara mysa har vart lite konstigt väder ute först regn å nu lite solsken

Over and Out

Kommentarer
Postat av: anna

oj det låter ont med sås i ögat :(

2010-11-12 @ 20:55:31
Postat av: Anonym

Ja det gjorde det verkligen...Inget jag kan rekomendera att göra

2010-11-13 @ 18:59:22
Postat av: anna

ja ja förstår det. krya på dig!!

2010-11-15 @ 18:42:43
Postat av: Lovisa

det är lugnt nu! Tack va snäll du é

2010-11-15 @ 20:44:57
Postat av: anna

ja men som jag skrev förut så har jag läst din blogg ett tag nu så det är klart man börjar bry sig lite även om ja inte vet vem du är på riktigt!

2010-11-15 @ 21:53:12
Postat av: Anonym

okej du får mer än gärna läsa den det är lugnt!

2010-11-16 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback