snökaos å julpyssel

Denna veckan har vart lite konstig på jobbet det har vart rätt lugnt tyckte jag..fast igår så va det lugnt på lunchen första timmen sen kom alla på en gång men det är skoj när det händer mkt tycker jag allt å när det flyter på!

Det har snöat mkt nu det senaste så när man har gått hem från jobbet har man vart som en snögubbe när man kommit hem tur att det finns dusch*hih*

Hade en sen lunch å hade bra sällskap en viss person kan jag bara säga*hihi* när man satt å åt =)
Idag har vi julpyntat på jobbet va mysigt å det blev bra tyckte vi =)

Nu är man ledig några dagar då ska man passa på att städa lite inför 1 :a advent på söndag dock jobbar man även om det inte är min helg men jag har byte med amanda...Missar dock tomtenparaden i skara men men va gör man inte för pengar!
Så imorr ska man torka golven å sen ska jag ta upp min julsaker från källaren å ta ner lite andra saker dit istället...sen ska jag köpa nya stjärnor att hänga upp sådär stora å snygga

men det ska va svarta stjärnor tror jag ...Kommer bilder på hur det blev sen!
Perfekt väder för att pyssla lite inne när det är sånt här väder ute!
Fundera ta en lite sovmorgon vore gött verklige behöver det tror jag!


Ihelgen ska kanske man ska på bio den nya Harry potter filmen men vi fårse...Mår sådär kan jag säga...
Ska på makerådgivning på fredag ska bli skoj å nice...

Längtar tills nästa helg då dra vi till stockholm å då ska man träffa amelie ska bli roligt å trevligt hon sa hon hade planerat denna lördag för mej när jag skulle komma  va söt va dej vännen!
Hoppas att man hittar lite julklappar oxå när man är i storstaden

Och nästa torsdag ska jag ha lite gäter på glögg å lite mat...Hon som har köpt datorn från USA kommer hem nästa vecka så hon å hennes famlij kommer hit ska bli skoj de har inte sett än hur jag bor! Och mamma å pappa kommer oxå!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback