2010-10-09

Ionsdags va man på Julbord med jobbet va riktigt skoj kan jag säga allt...fick sin chef första gången onykter väldigt roligt ju=) men det va skoj å trevligt allt...Å det va ett stort fyrkantigt bord med bara kalla rätter sen va det ett stort långt bord med bara varma rätter sen var det ett bord med desserter...Å det va gratis sprit oxå så gott å nice  =) sen va några som uppträde oxå de sjöng massa schlagerlåter va nice de kläde ut bsig va skoj ju =)...Träffade Monica,peter,marina å Manda va skoj =)
Dagen efter drog man till Gbg till sjukan igen så man kom hem igår vid 18 tiden....Sen va man bara hemma nån halvtimme så drog man till r å kollade på film å käkade lite...

Idag har man inte gjort så mkt men har precis tagit ett varv med dammsugaren å ska snart slänga lite flaskor å handla lite tror jag,...Ska bara kolla på doobido först
Men jag vet inte va man ska äta ikväll kanske mackor å te...eller om man ska va lat å gå köpa färdig kasnke vore gött oxå
Ska kanske rensa blanda skåp å garderober oxå kanske bland allt skit man lyckas samla på sig ju *hihi*

Ska jobba imorr sen är man ledig på måndag ska man till läkaren för att få reda på resultat på ultraljudet som jag gjorde i måndags å det va tur att jag kollade på kallesen innan jag åkte för det visade sig att jag skulle till falköping å göra det så det va bara ta bussen till falköping å å det tog ju knappt nån halvtimme sen fick man vänta på bussen hem...Å några timmar senare skulle man till frissan å bli fin i håret va så gött å jag bokade in en ny tiden oxå det blir i dec så man blir fin inför julen å nyår oxå
Sen på kvällen så ringde pappa om jag ville komma å äta kvällsmat för brorsan va hemma å hälsade på lite å pluggande för en tenta....


Hoppas att ni får en bra helg =)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback