2010-10-25

Nu har jag beställt en  ny dator av kompisen Linnea som jobbar i USA så kommer ta med den hem i Dec ska bli gött det...Det blir en  Toshiba längtar verkligen...

Innan jag cyklade jag till jobbet så va jag på posten hämtade ut ett paket från bubbelroom med lite kläder men ska dock ska jag lämna tebaxs den va lite stor....När jag cyklade till jobbet va jag nära på att ramla å halka för det va lite halt ju...Kanske tar en promenad till jobbet imorr istället men jag får se...
Bara 1 dag kvar sen är man ledig så gött men då har jag en del att göra ändå ska storstäda lägenheten som innebär
*Putsa fönster
*Torka golv
*Torka av alla hyllor å skåp
* Plocka i ordning i garderoben
*Bära ner en låda

Och nån av dagarna ska jag träffa favvo tjejen Tess ska bli skoj va ju ett tag sen man träffa henne..
Sen hoppas jag att jag träffar den andra favvo tjejen Emma på dagen på fredagen sen på kvällen ska man hem till mamma å pappa å va där till lördagen för på dagen ska vi på barndop till Juliette ska bli mysigt å roligt sen på kvällen ska man ut å festa med goa vänner kanske hittar sin kärlek men jag vet inte annars ska jag bara gå ut å ha skoj ju =)
Ska verkligen bli gött med ledig helg verkligen behöver vi nu!
CHef sa att vi kommer ha mkt att göra på helgerna framöver så kasnke nån av de som diskar får komma lite tidigare å hjälpa till å så...

Ska kolla tvätttider imorr så behövs verkligen tvätta!
Kanske passar på att baka nåt gott när man är ledig...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback