3 år

Nu kan jag verkligen säga att det är över nu så himla gött verkligen å jag lovar mej själv att jag kommer va mer försiktig nu med "det" om ni fattar va jag menar*hihi*
Va på återbesök i gbg förra veckan å fick det verkligen svart på vit....

NU ska jag nog försöka hitta min kärlek kasnke å ha nåt seriöst....

Kan säga att jag skällde ut han som jag träffa i lidköping den kvällen som jag fyllde år när vi va ute..Han va nämligen ute på sista oktoberfesten å han bad om förlåtelse men jag kunde inte förlåta han...

Så ska nu min kusin å några komppisar hjälpa mej att hitta kärleken när vi ska ut nästa gång =)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: anna

oj tre år låter som lång tid, vad har man för fel då? så man vet vad man ska akta sig för... :)



lcyka till med kärleken!

2010-10-19 @ 19:50:52
Postat av: Anonym

vilken anna är det som har skrivit??

2010-11-02 @ 10:54:22
Postat av: anna

ja heter anna johansson, men du känner nog inte mig. jag hittade din blogg för ett tag sen å kunde inte sluta läsa :)

2010-11-02 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback