Nedräkning

Nu kan jag börja räkna ner till min lång ledig helg å det ska bli verkligen skönt tycker jag allt...
Jag har jobbat frånn Onsdag denna veckan som va sen jobbar jag till onsdag till den vecka som kommer det blir mkt bra med pengar å mkt övertid har det blivit oxå...

Veckan har gått bra stängde onsdagen  å det slutade med kaos verkligen det hade brörja läcka vatten från personalens parkerig det va ett rör som hade gått sönder så det va översväming...
Så jag å chefen fick töma upp vatten innan de skulle stänga av vattenet på några timmar/dagar
Och när man kom till jobbet på tordagen morgonen så hade vi inget vatten så vi fick koka potatis i coops vatten utan kolsyra från pet-flaskor...Men som tur så kom vatten igång innan kunchen började va så gött...

Sen så fick man jobba över på fredagen så jag började kvart i åtta å slutade fem va en lång dag sen upp jobba helg sen va okej va en del tyckte jag ...
Det snöade både fredagen å lite idag jag tycker det är för tidigt att snön ska lägga sig ju..

Imorr så står jag idisken ska bli gött det verkligen sen stänger man 2 dagar men jag fundera på kasnke byta bort min onsdag till alexandra behöver nog ska kolla med henne imorr...

Ihelgen ska man ut å festa ska bli skoj allt!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback