Oktoberfesten

Det va rikigt skönt att gå hme i fredags när kl va 16 verkligen...sen va det dags skynda sig hem först ett stop på systemet sden träffade jag på jobbarkompisen kikki pratade lite  sen va det skynda sig in i duschen sen vid 17 tiden kom R å hämta mej åkte hem till han för att han hade fixat jättegod mat till oss blev kött å potatissallad sen hade han baka en kladdkaka sen hade jag köpte lite godis...sen hade ja köpt lite vin för att fira lite att man va ledig helg så nice =)
Sen tog man en långsovmorgon på lördagen sen va det dags att fixa lite hemma å plocka å städa inför kvällen va det dags för party å jag hade lite förfest va nice  va kikki å hennes syster å deras kompis sen va ellen med sen kom grabbarna grus oxå förbi å som vanligt så spårade jonny ut som vanligt så va lite jobbigt å jag tyckte det va mitt fel å började gråta lite...
Jonny började anklaga kikki för nåt sen vet ej...
Så mattias å lala snackade med jonny försökte lugna ner han sen ville jonny prata med mej å be om ursäkt..Men jag visste inte om jag va skulle säga eller tro...Sen så fick karolina å hennes kompis med sig jonny ut hur lägenheten å sen försökte mattias trösta mej lite innan vi gick ut...
Gick ut å hade skoj sen kunde jag allt säga va nice..träffa mkt folk ju =)
Sen vaknade imorse inte nåt bakis va gött sen har jag städat upp efter igår sen blir nog hemgjord pizza ska iväg å handla lite tror jag..ska tända lite ljus å mysa lite oxå...
Är ledig imorr så gött ska till lidköping å ta prover å sen bli undersökt av min mjälte....

Längtar tills jag få min nya dator verkligen....
På onsdags blir det fest igen med jobbet ska bli skoj allt...
Sen måste jag gratulera Kompisen ANDREAS(lala) som fyllde 25 i fredags STORT GRATTIS
å sen STORT GRATTIS till KUSINen AMANDA som har fixat sitt körkort nu!!

SÅ nu ska jag sätta fart med teorin å pluggande verkligen är så sjukt sugen på att fixa det nu verkligen...Har fått låna hennes böcker nu så...

Nepp ska handla lite nu

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback