2010-09-21

Ihelgen va man ledig då va man först i lidköping på dagen å kollade lite å shoppade lite oxå sen åkte man hem tog det lite lugnt sen senare så började jag baka Krämbullar(försökte) men de smakade okej tyckte jag men jag ska nog gör om en sats å de ska bli lite större kanske tyckte själv att de va lite för lite kräm i...

På söndagen tog man en långsovmorgon sen efter det va det dags att gå rösta så...Senare kom mina föräldrar å hämta mej för vi skulle till Örslösa å fira min morbrors sambo å det blev lite skogsutflykt med korvgrillning å tipspromenad så...
Sen så precis när vi va klara så kom regnet bra tajmat =) sen Körde jag hem till skara sen hem å byte om å tände lite ljus å bara myste med en kopåp te...
Senare kom R förbi vi satt å bara pratade lite sen kollade vi på tv....
På kvällen va det dags för Ensam Mamma söker sen senare blev det film....

Igår va jag inte alls sugen på att jobba men efter man hade vart uppe nån minut så gick det bra...
Så det va strålande sol när man cyklade till jobbet sen va det rätt lugnt sen hade vi lite skoj på jobbet..För Peter (chefen) ska va ledig mån-tors å då skulle vi fixa alla tider för typ hela veckan det va roligt..Så jag jobbar extra på torsdag å fredag så nice! Och det är den tidigaste tiden så gött...
Sen när man skulle cykla hem så spöregna men jag ställde mej i en varm dusch när jag kom hemn å efter det så tände jag massa ljus å bara myste =)

Idag blir stora Tvätt å Städ dagen eftersom jag ska gäster på fredag Amanda & Vendela kommer hit då ska vi fota massa kort,äta nåt gott å se på nån bra film en tjejkväll allså...Sen jobbar man helgen men fundera på att gå ut så...
Sen senare idag ska jag träffa sandra å ta en fika senare ska bli nice att träffa henne!

Har fullt upp på sin lediga dag me det är skönt det med...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback