Helgen

I fredags va man ledig å då va man vid lunchtid hos Kusinen Marina å hennes Dotter Moa va där å lämna en lite födelsedagspresent till lill tjejen hon fyllde 1 år i går så STORT GRATTIS TILL dej MOA så jag å Amanada hade köpt en lite present till henne...Och när jag va där så kom ALf å maggan allså marinas pappa å hans sambo

Sen va det dags att cykla hem sen senare kom Vendela å Amanada då gick vi handla inför kvällen då skulle vi ha en lite tjejkväll med film å tacos..*mums*....Men amanda hade med sin kamera så vi tog massa kort på mej å på de andra som jag ska sätta upp i lägenheten...Hade  jättekul verkligen!
Sen följde jag kusinen Amanada till bussen sen gick jag hem å börja göra iordning mej för at sova för man skulle upp å jobba tidigt på lördagen...

På lördagen så va det dags att jobba å va en del att göra verkligen...Å sen va jag bjuden på förfest hos sandra på kväll å sen okt-festen.. men när jag hade kommit hem å ätit så hade jag verkligen ingen ork å kände mej inte helt bra eller så jag stannade hemma den kvällen...

Sen på söndagen så va det dags igen att jobba men vaknade upp med Halsont men va bara att bita ihop typ..å kan säga att söndagen va nog värre än lördagen så vi gav oss en klapp på axeln...
Så man va rätt trött å seg när man kom hem å plus man hade ont ihalsen så...Men jag när jag kom hem så hade jag tvätttid så det va bara börja tvätta lite men jag hade inte så mkt tvätt så det gick fort

En ny arbetsvecka idag då jobbar fram till fredag sen har man ledig helg då ska jag bjuda en kompis på födelsedagsmiddag..Å kasnke utgång sen...
Jag hoppas att veckan går fort ju å ska ska kolla om det finns en klipp tid oxå behvöer det nu tror jag

Skönt med sovmorgon har typ hela veckan utom tors å fre men då slutar man tidigt så gött verkligen...
LÄngtar tills nästa onsdag då är det fest!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback