Party

Imåndags va det personalfest va helt okej tyckte jag sen dagen efter så jobbade man sen så blev det så att jag jobbade typ hela veckan utom helgen....

PÅ fredagen så va man på 30-års kalas va nämligen kompis Frida fyllde år så då blev kalas med god mat å gott att dricka å sen blev det lite koll på matchen Sverige-Ungern och sverige vann med 2-0...
Sen så gick man upp tidigt på lördagen för att övnigsköra å körde in mamma för hon skulle på Lapptäckutställning hela helgen....Och efter vi hade lämnat henne så åkte jag å pappa körde runt typ i hela lidköping..Sen åkte vi hem till mormor & morfar för att hämta bilkärran å då fick jag se deras söta hund valp Betsi hon är 11 veckor...
Sen åkte vi mot skara å då tog vi en fika på coop å kolla lite där sen släppte pappa av mej hemma sen gick jag till systemet för köpa lite dricka inför kvällen...Efter nån timmeså tog jag en lite powernap behövde jag allt...För att va pigg för kvällen..
Vid 18-tiden så gick man till station för samåka med tezz,emma å johanna till Anna & Tess tjejkväll...
Så kvällen började med Tipspromenad sen blev det jättegod smörgåstårta å sen va det efterrätt Chessecake å sen blev det lite chips,godis å ostbågar...Sen så hade de fixa en ´musktävling så man skulle kunna artis,låt å vilken film den va med i..va skoj...
Sen så va det massor med prat å skratt =) somna vid halv fyra den kvällen...
De som va med va Jag,Emma,Tezz,Johanna,Sandra,Elin Anna å Tess...

Tack så mkt för en underbar kväll tjejer!

PÅ söndagen va man inte alls för pigg verkligen så det blev lugnt hade tvätttid så det blev soffan å senare blev det en Pizza å kollade på film...
Har jobbat idag va lagom med folk idag helt okej...
Jobbar hela veckan va gött!

Imorr ska man ta en fika med Vendela efter jobbet ska bli trevligt allt =)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback