2011-04-05

Igår så jobbade man å då stängde man det va rätt lugnt så det va skönt...Sen efter jobbet så tog man en långpromenad det va så himmla gött väder ute ju...Hade ju tänkte egentligen gå till gymmet men ville inte sitta inne å trampa på en cykel när det va gött väder ute så...


Idag är man ledig då blev det en sovmorgon sen så ringde tezz och vi drog till coop för att prata med Peter(chefen) Tezz sökte jobb vore skoj att jobba med henne igen :)
Sen blev det vi åkte lite sen tog vi en fika på stan har ju inte träffat henne sen hade kommit hem från Stockholm så det va en trevlig stund allt...

Efter det så drog man till gymet har inte vart där sen Barcelona resa så det kändes lite kan jag säga men det va gött
Ska laga lite mat senare sen ska vi se om tvättstuga är ledig behöver tvätta mina jobbbyxor sen så ska jag försöka planera lite inför lördagen..
Det blir Jag,AMnada,Emma ,Ellen, Tess och kasnke sandra å sofia..Vi fårse om vi går ut eller om vi bara hemma hos mej å tjötar å spelar lite spel se va vi är sugna på
Ska jobba på  lördag men ska kolla med Sara om kan sluta 17 istället för 16 och sen ska jag va ledig på söndagen för då ska vi ha kalas hemma å hos mamma å pappa...

Det är inget roligt väder ute iallafall det regnar så det va tur å skönt att jag gick till gymet idag...
SKa nog handla sakerna på fredag efter jag har vart i lidköping å tagit prover å så,...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback