25 år

I fredags va man ledig då va man i lidköping å tog om prover sen va man kolla lite på stan...
Sen senare på dagen kom mamma å pappa och vi åkte till Coop för att handla inför söndagen till Snörgåstårtan och Marängtårtan...

Sen jobbade man på lördagen va lite stressad men jag slutade 16,45 på lördagen cyklade hem jättefort hem då kom R förbi å gav mej en lite present kommer blid på den sen...
Sen in iduschen sen fixa mat jag så jag stekte Kyckling i bitar och blanda det med cremé fraiche , bacon och rödlök sen la jag det i tunnbröd och rulla ihop det...
Sen hade jag köpt Skgenröra och la mellan det i tunnbrödsrulle och skar de till små snitar typ...
Och jag bjöd på Kex och lite mjukostar va gott...
Och kvällen började bra jag råkade välta ute ett glas med vin och de hamna allt på kompisen ELlen sorry vännen...och råga på allt så gick glaset igen...

Sen va det dags för present öppning va mycket fina presenter...
Av Emma & Therese fick jag 1 berlock en fjäder och en fin schal
Ellen fick jag ett presentkort på en helkväll med Bio å hemmgjord middag
Amanda fick jag 4 muggar och i dem hade hon gjort muffins

Bilder kommer

Sen så satt vi tjöta lite och spela lite kort och sen va det dags för tårta oxå( glasstårta) fuskade lite *hihi*
De gick väl hem runt 24 tiden..vi fundera på att gå ut men ingen va sugen på detta men vi får ta det en annan gång sa vi...
Amanda sov över så hon å jag satt å prata lite sen va det dags att sova för hon skulle jobba på söndagen åt mej :)

Söndagen började med att Amanda sjöng för mej innan hon åkte iväg sen senare kom pappa å hämta mej sen va vi inne på Coop å handlade lite till å tog en fika oxå :)
Sen gick vi förbi Byggavdelningen då stod John där och han kom å sa " du jag hörde en sak" " Och han hade läst på Facebook att jag fyllde år"
Och sen gav han mej en födelsedagskram*lite gulligt*...Blev lite smått överaskad och lite glad oxå :)
Sen hem till mamma och då vad det lite presentöppning igen fick en jättefin ring av dem Tack så mkt!
Efter en stund kom Mormor & Morfar,farmor och mina faddrar på ett litet kalas...
Och av mormor fick jag 2 berlocker va jättefina de va en lite handväska och en fjäder samma som Emma å therese gav mej så jag ska byta den...
av mina faddrar fick jag jättefint glasfat

SÅ man kan säga att jag hade en toppen dag verkligen...
Tusen tack alla som va med under lördagen å söndagen och förgyllde min dag verkligen...










Tusen Tack igen alla!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback