Glad Påsk

Igår va man ledig då va man först på jobbet och handlade med mamma lite sen så åkte vi hem då började jag storstäda deras bil verkligen behövdes...Och pappa va oxå ute och slippa på deras trädgårdsmöblerna för han skulle måla och lacka om de..
Sen efter blev det lite mat sen åkte vi vidare till Mormor & Morfar för att gå tipspromenad med de och med mammas bror å hans barn och barnbarn...

Sen så körde jag hem sen så vilade vi lite sen åkte jag hem och åter igen så va vi på jobbet för pappa skulle köpa mer färg..Och då fick man träffa en viss person"J" så glad...
Åt gott igår och kollade på tv somna rätt sent men men...
Jo jag träffade Mattias igår oxå va ju skoj att se att levde typ*hihi* han frågade om jag skulle ut igår(idag) men jag vet inte ja sa jag!


Idag är det jobb sen blir de lugnt tror jag jobbar ju imorr med..Jag jobbar fram till onsdag nästa vecka sen har man långledig helg ska bli gött..ska kasnke till lidköping å ta prover och kolla lite i affärer...
Hoppas att man träffar en viss peron då*hihi*
Längtar tills den 13-14 maj då är det först 25 års kalas för släkten sen dagen efter är det Personalfest ska på " hemlig resa" ska bli skoj...






over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback