Kalas Kalas

Ihelgen va man ledig å det va fullt upp ändå!
På fredagen så handlade man lite sen hem å lagade god mat sen så tog man några cider och åt lite godis..
KOllade på "så ska de låta" sen kollade man lite på "Talang" lite oxå...
Senare på kvällen kom R förbi och tjöta lite och kollade på film :)

Sen på lördagen så skulle man på kalas hos kusinen Joanna som fyllde 30 år STORT Grattis vännen
blev god mat och va den del folk där va ju från både sidorna va skoj å va en del små söta barn som sprang runt hade skoj..
Hade bra väder oxå himmla gött verkligen..

På söndagen va det dags för ett annat kalas för min kusin Hanna som fyllde 12 år va vi där på lite fika sen satt vi ute på deras utealtan
Sen så körde man dit och hem oxå va nice..

Igår så jobbade man så då började vi med Påsktallrik på jobbet va inte alls mkt folk va trökigt ju...

Idag tog man en lite sovmorgon sen har jag inte gjort nåt ska kasnke ta en promenad sen beror på mitt magonda går över..
Ska senare till LIdköping min faster fyller år så vi ska dit..
Och jag ska in till Bäckströms och prata lite med dem om mobiltbredband!
Ringde Com hem förut och sa upp bredband och telefoni som jag aldrig haft i ju..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback