Långledig

Igår så jobbade man stängning och när man skulle fixa med pengarna så krångla kassa så jag blev sen men det gick bra sen ändå...
Kom hem tog det lugnt sen käkade och senare på kvällen började jag tvätta och såg en bra film "Den osynlige"..

Idag har jag tagit en sovmorgon härligt och ska äta lite sen ska jag ta en långpromenad men jag vet ej vart men vi fårse vart det leder till :)

Imorr på fredag ska jag till lidköping ta prover sen ska jag käka lunch med mammi
sen hoppas jag att det blir en fika med Sandra oxå...

Sen är jag lite sugen på gå ut å festa på lördag Tove Styrke spelar på stadt vore skoj att se henne...
Men en kompis har frågat om jag ville komma till hans sommarstuga och grilla..så jag fårse :)
Det beror på om jag får med mej några ut å festa på lördagen!



Hoppas att ni får en bra härlig vår dag




Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback