Lördag

Igår så jobbade man sen handlade man lite sen så cykla hem å sen började man storstäda och fixa lite sen så började Fredagsmys hos mej med god mat å några glas vin och en kompis kom förbi och kollade på film blev rätt sen ..Jo innan filmen kollade jag på "Så ska det låta" och lite på Talang oxå

Idag hade jag tänk åka till skövde men hade ingen ork sen så det blev en hemma sitter ...Då bakade jag kokostoppar kanske inte blev lika fina som Therese men men...
Sen har jag städat lite ocå i"köket" skruva bort alla knoppar på luckorna sen skruba av dem sen så torka jag ur alla lådor oxå så de är lite skönt  det ibland!
Har vart sånt väder att va inne idag å pyssla med sånna saker tyckte jag allt..

Just nu sitter jag kollar på tv sen väntar jag på min mat ska bli klar...
Blir en lugn kväll idag med bara gott att äta å ett glas i dag med :)

Kanske ska åka hem imorr å dels hjälpa mamma med sin nya mobil och sen hämta min dosa oxå sen imorr är det 1 vecka tills jag blir 25 bast

På lördagen blir det fest för kompisarna sen på söndagen har jag ett lite kalas för mormor& orfar,farmor och mina faddrar...Men jag kommer ha ett kalas för resten av släkten senare tänkte jag...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback